Mô tả công việc
• Responsible for proactively soliciting and managing restaurant sales related opportunities is that not handled by SMR Department
• Actively up-sells each business opportunity to maximize revenue through in-house as well as hot zone sales efforts
• Achieves personal and team related revenue goals
• Responsible for driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience
• Provides service to customer in order to grow business
Quyền lợi được hưởng
- 6 day off/month
- Full social Insurance, private accident and healthcare
- Dynamic, professional & open minded working environment
- Joining training courses
- Competitive salary, benefits and bonus
- Supporting shift meals at star canteen
Yêu cầu công việc
- 2 years experiences in sales or related professional area
- Degree in Hotel, Restaurant Manager, Hospitality or related major
- English fluency
- Active, good customer service
Yêu cầu hồ sơ
Phone: 0254 625 7272
Công ty cổ phần CNV HOLDINGS (CNV) CNV Loyalty Platform cung cấp giải pháp cần thiết cho các doanh nghiệp đang cần một nền tảng công nghệ giúp cho việc chăm sóc khách hàng trở nên hiệu quả và tăng trải nghiệm, cảm xúc của khách hàng khi sử dụng dịch vụ của doanh nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành