Mô tả công việc
As an Assistant Marketing Executive, you will assist your leader in both inbound and outbound marketing activities with the following tasks (some tasks must be completed independently, while others will be planned and guided by the leader or supported by agency partners)
Graphic Design / Video Editing
- Create simple posters, banners, and social media posts.
- Revise company profiles and catalogs if available.
- Create and edit basic YouTube/Facebook videos and shorts.
Digital Marketing
- Support the leader in completing webinars, SEO strategies, and paid ads for the company website or social media pages.
- Update product information and documents on the website.
- Perform related activities.
Email Campaigns
Update leads and send promotional emails to a broad list of recipients.
Event Organization
Assist your leader in preparing for Trade shows, exhibitions, conferences, and workshops.
Other
Contact and work with suppliers and business partners.
Support your leader in related tasks.
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree in Marketing or a related field.
Proficiency in English (all four skills).
At least 6 months of experience in marketing (experience in a B2B environment is a plus).
Proficiency in 2D graphic design tools such as Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, InDesign, Canva and Capcut.
Knowledge of WordPress and Google Analytics.
Proficiency with Microsoft Office 365 and other technology software.
Interest in machinery and equipment fields.Top of Form
Quyền lợi được hưởng
Salary: Negotiable.
Company-provided: Laptop, camera, other work-related equipment, and transportation for visiting clients and partners.
Provided with social insurance, health insurance, unemployed insurance
Insurance: 24/7 accident insurance.
Salary increase once a year, 13th month salary and profit sharing bonus
Company Trip: Domestic or international company trips.
All benefits in accordance with Labor Law and company’s regulation
Công ty cổ phần CNV HOLDINGS (CNV) CNV Loyalty Platform cung cấp giải pháp cần thiết cho các doanh nghiệp đang cần một nền tảng công nghệ giúp cho việc chăm sóc khách hàng trở nên hiệu quả và tăng trải nghiệm, cảm xúc của khách hàng khi sử dụng dịch vụ của doanh nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành