Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
You will be responsible for maximizing our sales team potential. You will work smoothly with other departments, especially marketing Department to improve market share in all dental surgery product lines and achieve the company’s overall business goals.
1. Achieving growth and hitting targets by successfully managing the surgery sales team.
2. Forecasting global sales target in collaboration with the marketing department and management team and define sales target for the sales team.
3. Designing and implementing a strategic sales plan to expands our company’s customer base, ensure our market-share and achieve sales target
4. Co-ordinate with human resource department to recruite sale representative, objective setting, coaching and performance monitoring of sales representatives. Can learn and understand technical products for efficient coaching of the sales team
5. Provide necessary training and coaching to make strong team.
6. Provide “on the ground” support for the sales team and direct contact with key customers.
7. Present sales, revenue and expenses report and realistic forecasts to the management team.
8. Doing market research for new suppliers or to find other business opportunities for the company.
Yêu Cầu Công Việc
1. Minimum of 2 years experiences (Medical or Pharmaceutical or Market Research appreciates).
2. Good oral and written communication skills in Vietnamese and English is a good advantage.
3. Ability to easily communicate and to build easily relationship with key customers.
4. Self-motivated, honest, independent, high energy, enthusiastic personality and care for details.
5. Good work ethic with the ability to listen and learn.
6. Good time management and organizational skills.
Salary: Negotiate
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần CNV HOLDINGS (CNV) CNV Loyalty Platform cung cấp giải pháp cần thiết cho các doanh nghiệp đang cần một nền tảng công nghệ giúp cho việc chăm sóc khách hàng trở nên hiệu quả và tăng trải nghiệm, cảm xúc của khách hàng khi sử dụng dịch vụ của doanh nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành