Mô tả công việc
Key Responsibilities
Collaborate with internal teams (Solution Consultants, Product Managers, Marketing) to ensure smooth and effective sales processes.
Oversee project progress, prepare detailed business reports, and create compelling client proposals.
Identify and pursue new business opportunities for Telecommunication & ICT solutions within the B2B market.
Partner closely with the technical team to address client needs and ensure high levels of customer satisfaction.
Develop and nurture relationships with key industry partners and stakeholders to support business growth.
Yêu cầu công việc
Required Qualifications
Excellent communication and relationship- building skills, with a strong focus on delivering customer value.
Self- driven, capable of working independently and as part of a team in a fast- paced environment.
Minimum of 1 year of experience in B2B sales. Familiarity with enterprise technology solutions is a plus.
Relevant qualifications in Technology, Business, or related fields.
Proficiency in English, with excellent communication skills.
Understanding of advanced technology solutions and a consultative approach in addressing client needs is preferred.
Eagerness to learn and develop new skills is essential.
Quyền lợi
Benefits
Annual salary review with potential for merit- based increases.
Access to world- class training programs and certifications to support career development in a growing organization.
Competitive salary, with performance- based bonuses.
Potential earnings of up to 15- 18 months’ salary per year (base salary plus bonuses for meeting personal KPIs).
Comprehensive welfare package, including holiday, year- end bonuses, and company anniversary rewards.
Additional productivity bonuses based on overall business performance.
Opportunities for professional growth through challenging, international projects.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 02:50:03
Công ty cổ phần CNV HOLDINGS (CNV) CNV Loyalty Platform cung cấp giải pháp cần thiết cho các doanh nghiệp đang cần một nền tảng công nghệ giúp cho việc chăm sóc khách hàng trở nên hiệu quả và tăng trải nghiệm, cảm xúc của khách hàng khi sử dụng dịch vụ của doanh nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành