Mô tả công việc
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting, and resolving technical problems arising when customers use the service
Follow potential customers after live chat via email
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
Yêu cầu công việc
Experience in sales/ basic IT knowledge/ e- commerce is an advantage.
Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or Toeic 750.
Have good communication skills.
Self- study, independent work, and good teamwork skills.
Quyền lợi
Income: Basic Salary: 10.000.000- 15.000.000 VND/month (KPI) +Bonus + Commissions + Computer Allowance
Enhance communication skills and presentation skills.
Bonus for Tet holidays, 13th- month salary, good performance, and 12 days off / year.
Improve about: English skills, Sales skills, Knowledge of technology, and international sales knowledge.
Review work performance and salary 4 times/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 01:00:03
Công ty Cổ phần Anh Phát Petro là một trong những công ty con của Tổng Công ty Đầu Tư Xây Dựng và Thương Mại Anh Phát – CTCP, do đó Công ty được thừa hưởng từ công ty mẹ: một đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, chuyên nghiệp, tập thể lao động năng động, sáng tạo với tình đoàn kết cao. Công ty đang dần trở thành thành một công ty lớn với sự phát triển bền vững và uy tín trong các lĩnh vực kinh doanh, vận chuyển dầu khí. Sự chặt chẽ và đoàn kết của tập thể lao động, thế mạnh nội bộ, sáng tạo, uy tín trong kinh doanh thương mại là nền tảng cho sự phát triển bền vững của công ty. Công ty Cổ phần Anh Phát Petro đang từng ngày lớn mạnh và phát triển.