Việc làm Bệnh Viện Đa Khoa Quốc Tế Gsv

Cập nhật 05/09/2024 20:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Bệnh Viện Đa Khoa Quốc Tế Gsv
Customer Services Executive (09 Months Temp - 3Rd Party Contract)
Bệnh Viện Đa Khoa Quốc Tế Gsv
21 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 10/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 3 Tòa nhà President Place, 93 Nguyễn Du, Phường Bến Nghé, Quận 1, HCM

Mô tả công việc

1/ E-warranty activities:
Keep tracking of E-warranty daily activities and provide support escalation from Call Center/ASC/related Depts.
Coordinate with Team Leader and QA to keep tracking of daily Call Center - CC activities to be aligned with current procedures and company's policies.
Escalate to higher levels/related Depts to get advice in special cases to ensure the operation smoothly.
Extend warranty period to support complaint handling (long repair time, ...)
Find out risk potentials, escalate proposals to limit risks. Work closely with IT team to fix errors. Enhance system related to EW.
Contribution to build/ revise the E-warranty processes, train CC agents for revised EW processes.
2/ Sales team support related to E-Warranty:
Extend Dealer stock period/ EW activation period following to each dealer scheme & ad hoc cases with DM approved to ensure Dealers can sell out confidently, increase bonding between Sales team & Dealers.
3/ My Sony Project/ Loyalty Program/ MKT campaign related to E-Warranty:
Manage product master & warranty period to build up auto activation & working/registering with Insurance Co. for each campaign.
Activate & extend warranty time for campaigns requirements.
Work closely with MKT team to solve warranty issues.
Monthly check & support Service Operation Control team to ensure accurate financial posting.
4/ Service - Marketing Activities:
Cooperate with relating teams to prepare and issue licenses to service partners/ DOITs for service marketing activities.
Monitor & support related activities to ensure good results (organize trainings, visiting authorized service centers - ASCs, coaching ASCs to align with guideline...)
Daily follow up & flexibly support online orders successfully.
5/Customer Retention Administration:
Handle documents related to Extended Warranty
Handle other jobs when necessary.

Yêu cầu công việc

Bachelor's degree
At least 1 year at customer service field
English in Communication level.
Good in Microsoft Excel and logical thinking.

Quyền lợi được hưởng

Máy tính xách tay
Will be shared
Điện thoại
Will be shared
Xe đưa đón
Will be shared
Xem thêm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Bệnh Viện Đa Khoa Quốc Tế Gsv
Bệnh Viện Đa Khoa Quốc Tế Gsv Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô V10 – A11 The Terra An Hưng, số 102 Nguyễn Thanh Bình, Phường La Khê, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Phòng khám chuyên khoa da liễu GSV là cơ sở chuyên về điều trị bệnh da liễu, thẩm mỹ làm đẹp trực thuộc công ty cổ phần Bệnh viện Đa khoa Quốc tế GSV và được Sở Y tế cấp phép hoạt động.

Đơn vị sở hữu hệ thống trang thiết bị cơ sở vật chất hiện đại cùng đội ngũ bác sĩ, điều dưỡng chuyên môn cao. Ứng dụng công nghệ và phương pháp điều trị Hiện Đại – Hiệu Quả – An Toàn. Dịch vụ y tế, chăm sóc làm đẹp chất lượng, thông tin bảo mật cao, chi phí niêm yết công khai.

Những nghề phổ biến tại Bệnh Viện Đa Khoa Quốc Tế Gsv

Bạn làm việc tại Bệnh Viện Đa Khoa Quốc Tế Gsv? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bệnh Viện Đa Khoa Quốc Tế Gsv

Bệnh Viện Đa Khoa Quốc Tế Gsv

Click để đánh giá