Mô tả công việc
• Negotiate the best contract rate and agreement with local suppliers based on the company&039;s strategy
• Investigate and identify new products from local vendors that are appropriate for the company&039;s key markets
• Make and deliver training for Sales and relevant departments to increase product and destination knowledge
• Create new products in response to sales team or leader requests
• Coordination with all relevant departments is required. Local tour guides ensure that the new tours run smoothly
• Control the services of current suppliers to ensure that they meet the company&039;s standards
• Inspect new destinations, analyze, and select appropriate products for each market.
• Collaboration with local suppliers is essential to ensuring that purchasing prices are competitive, correct, and reasonable
• Coordination with the Sales team to inspect new destinations and put together tailor- made packages based on the needs of each market
• Keep the sales team and overseas partners informed of new products and changes in each destination
• Maintain the relationship for all contracting and operational activities, act as the face- to- face key point contract for land supplier vendors in non- core destinations (Thailand, Singapore, Bali)
• Assist with daily Sales’ requests, questions, and inquiries from Agents or other departments
• Update the service lines and tour modules in system and double- check everything
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND KNOWLEDGE:
Baccalaureate, degree or equivalent work/life experience/ travel passion
2- 3 years of experience in tourism or hospitality industry
EXPERIENCE:
Experience in working with different cultures.
2- 3 years&039; experience in an inbound travel company in SE Asia
SKILLS:
Thorough understanding of MS Office (Excel, Word, PowerPoint etc.)
Good written and spoken English, preferred
Experience in effectively working at all levels within an organization, including delivering presentations (PowerPoint, WebEx, etc.), co- coordinating training sessions, etc.
SPECIAL REQUIREMENTS:
Long term commitment
Flexibility to work overtime and travel as required
Ability to work under pressure
Quyền lợi
BENEFITS
Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Income negotiable according to ability. Annual, Quarterly, and Tet bonuses...
Other special policies of the company.
Work in a modern, dynamic, equal and professional environment.
Enjoy high standard health insurance, Happy hour, Yearly Company trip...
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 22:40:03
Canifa 20 năm - Khoác lên niềm vui gia đình Việt
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
-
Tham gia các chương trình Teambuilding Phát triển đội ngũ, happy hour, Hội CANIFA Vì cộng đồng, CLB Bóng đá, Hội khuyến học …
Lịch sử thành lập
-
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
-
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Mission
Canifa hướng đến mục tiêu mang lại niềm vui mặc mới mỗi ngày cho hàng triệu người tiêu dùng Việt. Chúng tôi tin rằng người dân Việt Nam cũng đang hướng đến một cuộc sống năng động, tích cực hơn.