Việc làm Chứng Khoán Sài Gòn - Hà Nội

Cập nhật 27/12/2024 10:14
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần Chứng Khoán Sài Gòn - Hà Nội
Hygiene Service Assistant Manager (HCM)
Chứng Khoán Sài Gòn - Hà Nội
38 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/05/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • Profitable Growth: Achieve route productivity and customer service objectives within assigned area of responsibility (about 70% work load)
  • Develop a formal approach to obtaining budgeted productivity savings with roles and actions assigned.
  • Personally research, identify, and develop plans in the priority of greatest opportunity, and work with management to monitor activities and improvements to deliver that plan.
  • Monitor progress of all assigned districts and provide assistance as needed. When appropriate, communicate with Line Managers if improvements are not happening as expected.
  • Develop reports, action plans, training and Best Practice Library for all staff to help them with their improvement efforts.
  • Attend meetings with senior leadership team and the supervisory team to review progress and give assistance to Line Managers.
  • Training and Development (15% work load)
  • Conduct One on One Discussion and Coaching with all assigned Service Supervisors to understand training, support, and development needs, and to provide insight for the improvement of productivity within assigned time frames.
  • Attend and participate in meetings for Service Supervisors and Operation Manager reviewing service productivity.
  • Assist Service Supervisors and Operation Managers with routing using Map Point and other available productivity routing tools.
  • Develop a Branch Productivity Improvement Plan that supports the whole country plan.
  • Participate and offer progress reports in Management Team meetings quarterly.
  • Administration - Monitor and control administrative functions (10% workload)
  • Ensure timeliness and the accuracy of all required reports to senior leadership and the integration team.
  • Expenses - Control expenses to meet budget guidelines.
  • Other requested tasks (about 5% workload)
  • Build up and develop the company's culture with a professional image.
  • Other tasks are related to this position.

For Candidates applied from Facebook, please kindly send your update CV/resume to email: [email protected]

Requirements

  • Graduated from College/University with majors in Business Administration, Customer Service, Technical fields with the same level in foreign companies.
  • Have at least 02 year experiences in the field of Hygiene control service.
  • Read, write and comprehend hygiene chemicals disinfectants labels and training materials printed in English.
  • Enter and exit structures and crawl spaces; climb over and on top of structures; ascend and descend stairs and ladders.
  • Use OSHA mandated personal protective equipment.
  • Tolerate a variety of environmental conditions, including seasonal weather, damp and/or dusty locations.
  • Tolerate sitting and riding a motor vehicle for extended hours each day.
  • Good working behavior.
  • Able to work independently and hard working in a multi task function.
  • Able to solve problems well.
  • Have responsibility and ability of management.
  • Skill of communication in English.

Benefits

  • Competitive Base Salary upon profile experience
  • Healthcare & Accident Insurances coverage
  • 13th month salary, rewards on Tet/ holidays, birthday..
  • Global working environment with many career development opportunities
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần Chứng Khoán Sài Gòn - Hà Nội
Chứng Khoán Sài Gòn - Hà Nội Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 1-5, Tòa nhà Unimex Hà Nội

CTCP Chứng khoán Sài Gòn - Hà Nội (SHS) được chính thức thành lập ngày 15/11/2007 với số vốn điều lệ ban đầu là 350 tỷ đồng. SHS là một trong các công ty chứng khoán uy tín, có nhiều sản phẩm dịch vụ hỗ trợ khách hàng tối đa trong giao dịch mua bán cũng như các sản phẩm tài chính đa dạng. SHS sở hữu hệ thống phần mềm giao dịch chứng khoán trực tuyến SHPro (Home Trading System) hàng đầu thế giới với nhiều tính năng ưu việt.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của pháp luật

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Teambuilding
  • Lễ kỷ niệm ngày thành lập, party….

Lịch sử thành lập 

  • Ngày 15/11/2007, CTCP Chứng khoán Sài Gòn – Hà Nội (SHS) được chính thức thành lập theo Giấy phép số 66/UBCK-GP của UBCKNN, với số VĐL ban đầu là 350 tỷ đồng.
  • Ngày 06/05/2009, SHS tăng VĐL từ 350 tỷ đồng lên 410,629,960,000 đồng thông qua hình thức phát hành cổ phiếu thưởng từ nguồn thặng dư vốn cho cổ đông hiện hữu với tỷ lệ chia thưởng 1,000:174.
  • Ngày 17/06/2009, Cổ phiếu của công ty chính thức được niêm yết trên Sở Giao dịch Chứng khoán Hà Nội (HNX).
  • Ngày 18/05/2010, SHS tăng vốn điều lệ lên 1,000 tỷ đồng thông qua hình thức phát hành thêm cổ phiếu.
  • Ngày 29/08/2018, Tăng vốn điều lệ lên 1,053,956,740,000 đồng.
  • Ngày 25/04/2019, Tăng vốn điều lệ lên 2,072,682,010,000 đồng.
  • Ngày 27/10/2021, Tăng vốn điều lệ lên 3,252,650,270,000 đồng.
  • Ngày 02/06/2022, Tăng vốn điều lệ lên 6.505,3 tỷ đồng theo phương thức chào bán ra công chúng cho cổ đông hiện hữu (tháng 6/2022).
  • Tháng 09/2022, Tăng vốn điều lệ lên 8,131,567,000,000 đồng.

Mission

Sứ mệnh của SHS là tạo ra lợi nhuận tối đa cho các cổ đông của công ty;  Đóng góp, xây dựng phát triển thị trường chứng khoán Việt Nam an toàn hiệu quả; Tạo môi trường làm việc tốt, thu nhập cao và cơ hội thăng tiến cho cán bộ nhân viên.

Những nghề phổ biến tại Chứng Khoán Sài Gòn - Hà Nội

Bạn làm việc tại Chứng Khoán Sài Gòn - Hà Nội? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chứng Khoán Sài Gòn - Hà Nội

Chứng Khoán Sài Gòn - Hà Nội

Click để đánh giá