Mô tả công việc
• Assist the Director of HR to organize reward and certification programs
• Organize reward and certification programs.
• Organize in coordination with the Director of HR and Department Heads, approved cross trainings.
• Carry out talent programs according to brand standards.
• Assist to set up and maintain training and talent program policies.
• Develop plans to conduct needs analyses and in-house training on a regular basis.
• Regularly keep training records.
• Develop tools and systems to ensure training and development programs meet hotel objectives.
• Ensure that training and development are integrated into business plans and budgets, and targeted goals are identified and monitored.
• Take part in the preparation and planning of the Training department’s goals and objectives.
• Assist to set up the talent program budget.
• Take part in team member performance reviews and set up development plans.
• Facilitate multiskilling.
• Manage the planning and delivery of orientation programs.
• Offer support and advice on personal development plans to team members under your supervision.
• Implement appropriate management practices that provide team members with motivation and communication.
• Provide information as required regarding training records and attendance.
• Assist all departmental trainers if necessary, with trainings.
• Deal effectively with guests and workplace colleagues from a variety of cultures.
• Be aware of duty of care, and adhere to occupational health and safety legislations, policies and procedures.
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures.
• Be familiar with property safety, current first aid and fire emergency procedures.
• Ensure that all team members have a complete understanding of and adhere to the hotel’s team member rules and regulations.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
• The Management reserves the right to make changes to this job description at its sole discretion and without advance notice.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• Insurance as labor law (apply from starting date)
• Heath Care Insurance (24/7)
• 14 Annual Leaves
• Working hours: 8 hours/ day, 2 days off per week
• Relocation, home leave ticket, repatriation allowances
• Accommodation, uniform, transportation, meals
• Service Charge
• Others benefits
Yêu cầu công việc
• Minimum 1 years of related working experience in the hotel industry.
• Excellent command of written and spoken English to meet business needs.
• Knowledgeable of Learning & Development.
• Good communication skills.
• Excellent coordination and organization ability.
• Willing to take challenges and work under pressure.
Yêu cầu hồ sơ
• Apply to via Hoteljob or jobs.hilton.com
• Tel: 0396261789 (Kien)
Sendo Technology JSC là một thành viên trong tập đoàn FPT và chịu trách nhiệm vận hành thị trường trực tuyến sendo.vn. Công ty này đã được thành lập vào ngày 13 tháng 5 năm 2014. Hiện nay, sendo.vn có hơn 80.000 cửa hàng online và là một trong những trang thương mại điện tử hàng đầu tại Việt Nam. Sendo.vn chủ yếu chuyên về việc bán hàng trực tuyến các mặt hàng về thời trang, điện tử, gia dụng, đồ chơi và nhu yếu phẩm
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN, BHTNLĐ theo quy định của Nhà nước
- Được tham gia bảo hiểm sức khỏe FPT Care
Các hoạt động ngoại khóa
- Nghỉ mát hàng năm
- Tham gia các hoạt động team building ít nhất 01 lần/năm.
- Các câu lạc bộ thể thao, khiêu vũ, yoga,…
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Thành lập công ty cổ phần công nghệ sen đỏ
- Ngày 13/5/2014, Sendo.vn chính thức tách thành công ty cổ phần công nghệ sen đỏ trực thuộc của FPT
- Ngày 7/7/2014, Sendo.vn ra mắt phiên bản Mobile 2.0 với nhiều cải tiến đột phá, nhằm hướng đến một trải nghiệm mua sắm tốt nhất cho người dùng trên thiết bị di động
- Tháng 12/2014, Sendo tiếp nhận đầu tư chiến lược từ ba nhà đầu tư Nhật Bản
- Tháng 7/2015, ra mắt sendo app trên điện thoại di động
- Tháng 12/2015, sendo.vn kết hợp với Bộ Công Thương tổ chức ngày mua sắm trực tuyến để thu hút khách hàng
- Từ năm 2016 - 2019, Liên tục định vị sàn thương mại điện tử của Việt Nam, cải thiện các tiện ích mua hàng và nâng tầm thương hiệu
Mission
Xây dựng một cộng đồng mua bán trực tuyến chuyên nghiệp, thân thiện, tiện ích và bảo vệ người dùng, luôn giữ vững phương châm hoạt động lấy người dùng làm trung tâm và thực hiện tốt nhất vai trò cầu nối của mình “Giúp người bán hiểu rõ người mua cần gì - Giúp người mua biết rõ người bán là ai”.
Review SEN DO TECHNOLOGY
Cũng tạm ổn
Lương thấp, quy trình cứng ngắc
quy trình làm việc lạc hậu, cứng ngắt.