Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
Client Manager - IATF Auditor
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
29/08/2024
Hạn nộp hồ sơ:
06/11/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
4 - 5 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Great that you're thinking about a career with BSI!
Key Responsibilities & Accountabilities
BSI is conducting face-to-face interviews where appropriate and possible. If you are invited to a face-to-face interview but feel more comfortable with conducting the interview virtually, please speak to a member of our recruitment team.
Key Responsibilities & Accountabilities
- Undertake management system assessments in accordance with BSI requirements.
- Prepare assessment reports and deliver findings to clients to ensure client understanding of the assessment decision and clear direction to particular items of corrective action where appropriate.
- Recommend the issue, re-issue or withdrawal of certificates, and report recommendations in accordance with BSI policy, procedures and prescribed time frame.
- Lead assessment teams as required ensuring that team members are adequately briefed so that quality of service is maintained and that effective working relationships are sustained both with Clients and within the team
- Establish and develop an effective partnership, which secures the commercial relationship and encourages opportunities for business development and increased client satisfaction with clients in your portfolio.
- Provide accurate and prompt information to support services, working closely with them to ensure that client records are up to date and complete and that all other internal information requirements are met.
- Plan/schedule workloads to make best use of own time and maximise revenue-earning activity.
- Coach colleagues as appropriate especially where those members are inexperienced assessors or unfamiliar with clients' business/technology and assist in the induction and coaching of new colleagues as requested.
- Maintain and develop assessment skills and technical and management system standards knowledge.
- Provide technical support to clients through business development, sales and customer service staff
- Act as a brand Ambassador for BSI. This means acting ethically, following company rules and promoting BSI services to clients so they are able to optimize business performance .
- Bachelor degree (Automation)
- Minimum 4 years working experience in Lead Auditor/Auditor in International Standards such as ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, IATF 16949… and other standards where appropriately trained.
- Commercial understanding of compliance industry, minimum 2 years quality system management
- Knowledge of business processes and application of quality management standards
- Good verbal and written communication skills and an eye for detail
- Be self motivated, flexible, and have excellent time management/planning skills
- Can work under pressure
- Willing to travel on business intensively
- An enthusiastic and committed team player
- Good public speaking and business development skill will be considered advantageous
BSI is conducting face-to-face interviews where appropriate and possible. If you are invited to a face-to-face interview but feel more comfortable with conducting the interview virtually, please speak to a member of our recruitment team.
Khu vực
Viettel
Xem trang công ty
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tổng Công ty Viễn thông Viettel (Viettel Telecom) là công ty trực thuộc Tập đoàn Viễn thông Quân đội Viettel được thành lập ngày 5 tháng 4 năm 2007, trên cơ sở sáp nhập các Công ty Internet Viettel, Điện thoại cố định Viettel và Điện thoại di động Viettel.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng Bảo hiểm xã hội
- Được hưởng Bảo hiểm y tế
- Được hưởng Bảo hiểm thất nghiệp
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các câu lạc bộ công ty: Bóng bàn, Bóng đá, Pes, Bi-a, v.v.
- Thi đấu thể thao
- Tiệc sinh nhật hàng tháng, xây dựng đội ngũ hàng quý đến tiệc năm mới, chuyến đi công ty, v.v
- Ngày hội Sáng tạo, giải bóng đá, Viettel’s Got Talent,...
Lịch sử thành lập
- Năm 1994, Công ty bắt đầu sản xuất và kinh doanh các sản phẩm nước giải khát tại Việt Nam.
- Năm 2013, Suntory Holdings Limited tăng cường đầu tư vào liên doanh và đổi tên công ty thành Công ty TNHH Nước Giải Khát Suntory PepsiCo Việt Nam (SPVB).
- Năm 2015, SPVB chính thức mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Long An, tỉnh Long An, Việt Nam.
- Năm 2020, SPVB tiếp tục mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Mỹ Phước III, tỉnh Bình Dương, Việt Nam.
Mission
Viettel hiện là tập đoàn Viễn thông - CNTT lớn nhất Việt Nam, top 30 công ty viễn thông toàn cầu với hơn 13.000 nhân viên và đang kinh doanh tại 11 thị trường trải dài từ Châu Á, Châu Mỹ, Châu Phi. Bên cạnh viễn thông, Viettel còn tham gia vào lĩnh vực nghiên cứu sản xuất công nghệ cao, phát triển ứng dụng công nghệ số, hàng không vũ trụ và nhiều lĩnh vực khác.
Review Viettel
3.8
128 review
Những nghề phổ biến tại Viettel
Bạn làm việc tại Viettel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Viettel
Click để đánh giá