Mô tả công việc
- Enhance guest experience through feedback collection, complaint resolution, and exceptional service programs.
- Improve efficiency by optimizing processes, managing staff, and using technology.
- Maintain quality by setting standards, conducting checks, and ensuring facility upkeep.
- Foster a culture of excellence by promoting high service standards and encouraging staff and guest participation in continuous improvement.
- Report regularly to management on quality outcomes, highlighting achievements, challenges, and areas for further improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Has experience managing quality standards within a hospitality environment.
- Is proactive, detail-oriented, and passionate about delivering exceptional guest experiences.
- Is excellent in problem-solving abilities and can think critically to resolve issues.
- Has strong leadership skills and can collaborate effectively across departments.
Yêu cầu hồ sơ
Tên Đại Đồng Tiến thể hiện tâm huyết của (các) nhà sáng lập. Đó là sự đam mê và theo đuổi mục tiêu: kiến tạo những sản phẩm, những giá trị khác biệt và vượt trội dành cho mọi người. Hơn 30 năm phát triển, từ một tổ hợp sản xuất nhỏ, Đại Đồng Tiến đã bứt phá để trở thành công ty có thương hiệu dẫn đầu trong ngành công nghiệp sản xuất nhựa tại Việt Nam.Tiếp tục kiên định với tâm huyết từ những ngày khởi nghiệp, Đại Đồng Tiến luôn hướng tới các mục tiêu:
- Giá trị cho cuộc sống
- Sáng tạo từng ngày
- Trách nhiệm với xã hội