Mô tả công việc
Assist Team Leader to initiate/create ideas/initiatives to contribute for the improvement of company's bounce rate
Providing a polite, professional and accurate communication in accordance with agreed service standards
Promptly and accurately complete all related administration activities, in accordance with relevant service standards and to the customer's satisfaction
When customer requirement(s) are more appropriately, CC then dealing with relevant departments and refer them to an appropriate solution for customer
Keep up-to-date on new or enhanced products/services in order to maintain a high quality service with accurate information providing to customer
Participate and contribute to team meetings, training and quality workshops
Others tasks which are assigned by CC Team Leader
Yêu cầu công việc
b. Experience: At least 2 years' experience in Call Center, Customer Care or Customer Service
c. Knowledge: Proficient in computer literacy (MS Office, Power point, Email, Internet)
Good English skills (reading, writing, listening, speaking)
d. Skills: Good communication and interpersonal skills
Has a sweet voice, good telephone skills
Reporting & analysis skills
Motivated and proactive
Careful and patient style of work
Keenness character
Brilliant appearance.
Quyền lợi được hưởng
Professional qualification sponsorship, online course sponsorship, language sponsorship: English, Korean
Attractive salary and bonus
Social insurance
Premium health insurance
Overseas / Vietnam company trip
Engagement and outdoor activities (birthday, football, charity etc)
Friendly and dynamic working environment
Công ty cổ phần đào tạo trực tuyến UNICA là thành viên của iNET Corporation với sứ mệnh và mục tiêu chia sẻ kiến thức thực tiễn và kinh nghiệm thực tế tới 10 triệu người dân Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp hệ thống đào tạo trực tuyến giúp Học Viên được kết nối với Chuyên gia mọi lúc mọi nơi thông qua nền tảng Unica.vn; các doanh nghiệp triển khai đào tạo nội bộ nhanh chóng với nền tảng Acabiz.vn và giải pháp dạy học trực tuyến với nền tảng Edubit.vn.
Thành lập từ năm 2016, trải qua 06 năm hoạt động, Unica đã và đang nhận được sự quan tâm của rất nhiều bạn trẻ cũng như các doanh nghiệp và đối tác với hơn 1000 giảng viên, hơn 2000 khóa học & hơn 500.000 học viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding hàng năm
- Teabreak & sinh nhật hàng tháng cho CBNV
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Cổ phần Đào tạo trực tuyến Unica được thành lập
Mission
Nâng cao giá trị tri thức, phục vụ hàng triệu người Việt Nam.