Các phòng ban đang tuyển dụng tại Wink Hotels

Lao động có tay nghề và sản xuất
Du lịch, khách sạn
Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
An ninh - Bảo vệ
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Wink Hotels

Cập nhật 05/12/2025 19:39
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Phát Triển Phúc Điền (Wink Hotels)
CẦN THƠ | Wink Hotel Can Tho | F&B Manager
Wink Hotels
400 việc làm 13 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 05/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 20/02/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ninh Kiều - Cần Thơ

Mô tả công việc

Responsibilities

• Welcoming each guest and visitor - whether in-person or online - in personal, friendly, professional manner. Making sure each guest is taken care of by one of your Guides/colleagues or yourself directly

• Creating memorable, personalized, unique guest experiences for each hotel guest and visitor, using available resources, planning strategic and spur-of-the-moment experiences, and demonstrating to team exemplary behavior of a Wink Super Guide

• Using Wink Experience Blueprint to create tangible and clear acts of service, to be implemented by Wink Guides, fellow colleagues and yourself. Using brand standards to develop key touchpoints

• Reviewing all online reviews and share with AOM/HR/DWE for complaints, compliments, etc. for internal action and improvement

• Handling in-person and reported feedback from guests and internal teams. Responding to, assessing, taking action and following up with all issues, complaints, compliments, and suggestions.

• Bein

Quyền lợi được hưởng

•Full contribution of SI, HI, UI on basic salary

•Active, balance & professional working environment

•Fun & playfull internal activities

•Service charge

•14 AL days

•Meal allowance

Yêu cầu công việc

• Clear, confident in all means of communications

• Passionate about customer service orientation

• Process-oriented, detail-minded, organized

• Self-motivated, proactive, and takes initiative

• Accountable, responsible, reliable

• Able to stay calm and positive under pressure

• Demonstrates self-esteem, self-management, integrity and honesty

• Analytically minded, decisive, creative and thoughtful problem-solving

• Multi-tasker; manages time and prioritizes effectively

• Thrives in fast-paced, changing environment

• Navigates short-term and long-term planning simultaneously

• Resilient to adversity, adaptable to change

• Able to cascade and explain information in a precise and easy-to-understand way to lower team members

• Embraces diverse cultures an

Yêu cầu hồ sơ

• Above 05 years’ experience in hotel operations, at least 02 years as Assistant Front Office Manager/Executive Lounge Manager/Guest Relation Manager in dynamic hotels, preferably with pre-opening experience

• Bachelor’s degree in Hospitality Management or related fields

• Excellent written and verbal communication skills (verbal, written and comprehension) in both Vietnamese and English, other languages a plus

• Strong leadership and ability to provide on the job training

• Ability to think critically, offer solutions, anticipate problems and provide action plan formulation; provide high level of attention to detail

• Team and knowledge management, system diversities, organizational and team interrelationships at multiple levels

• Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications, Hotel operations systems and POS

• Managerial, numeracy, reporting, decision-making, problem solving

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
75 Nguyễn Bỉnh Khiêm, Phường Đa Kao, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Wink là sự trộn lẫn giữa truyền thống và hiện đại. Theo tầm nhìn của đối tác đầu tư Indochina Kajima, thương hiệu này được định vị trở thành khách sạn boutique đỉnh nhất Việt Nam. Hai nhà đầu tư tiên phong hợp lực để định nghĩa lại hạng sang mang giá cả phải chăng ở Việt Nam … và hơn thế nữa.

Điều khiến Wink trở nên không giống ai chính là đặc điểm hiện đại của thiết kế sang trọng thời thượng + sáng tạo, chức năng tiện nghi và các giá trị truyền thống của Việt Nam. Quá đỉnh!  Thêm vào đó, yếu tố cốt lõi tạo nên Wink là dịch vụ khách hàng chân phương và chân thành cũng như trải nghiệm khách hàng hơi bị chất. Dân tình đã phải ohh wow khi Wink ra mắt.


Những nghề phổ biến tại Wink Hotels

Bạn làm việc tại Wink Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Wink Hotels

Wink Hotels

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo