Mô tả công việc
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager/ Operation Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty CP Đầu tư Tầm Nhìn Phương Nam (SVI Group) ra đời với nhiệm vụ hoàn thành sứ mệnh khẳng định vị thế vững chắc trong lĩnh vực kinh doanh, thương mại và đầu tư BĐS; từng bước chinh phục những thành công trong các lĩnh vực đầu tư mới: F&B, giải trí, tài chính,…, tạo tiền đề để trở thành một trong những tập đoàn đa ngành nghề hàng đầu tại Việt Nam.
Tiền thân là Công ty CP Đầu tư Xây dựng Tân Liên Phát và Công ty CP Đầu tư và Phát triển Đông Hải với các dự án nổi bật Vinhome Central Park, Điện Biên Phủ Building, Bến du thuyền Cù Hin,… cùng hành trình phát triển liên tục, không ngừng đổi mới, sáng tạo chính là nền tảng vững chắc giúp SVI luôn sẵn sàng và tự tin với các dự án cũng như các mục tiêu đề ra.Với quan niệm “Mỗi khách hàng, cộng sự, đối tác là một bằng hữu và mỗi sản phẩm, dự án chính là lời cam kết giá trị, là sự ưu tiên của chúng tôi”, SVI luôn đặt tôn chỉ 5C: Chính trực – Công bằng – Chuyên nghiệp – Chủ động – Chia sẻ - lên hàng đầu, là kim chỉ nam trong mọi hoạt động để mỗi đối tác đến với SVI, mỗi sản phẩm đến tay người dùng đều là những tinh túy nhất, là những ưu tiên mà SVI cam kết với đối tác. Hiện nay chúng tôi đang mở rộng kinh doanh và có nhu cầu tuyển dụng nhân sự cho Công ty.