Mô tả công việc
- Handle escalated calls from representatives, perform the “Closed Loop” concept and act as an intermediary between customers and hotels when resolving issues. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
- Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; and serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process.
- Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
- Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; and thank guests with genuine appreciation. Answer guest questions regarding property services/features and hours of operation.
- Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided.
- Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Joined in the Hotel’s training and development programs.
- Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
- Offered annual allowance of transportation for home leave.
- Offered 12 vacation days/year.
- Comply with government Public Holidays.
- And etc
Yêu cầu công việc
- Higher Diploma or bachelor's degree from university/college in Hospitality Management or related major.
- Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
- Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
- Strong leadership and management skills
Yêu cầu hồ sơ
Or contact us via Zalo 0773401833 for further information
Công ty CP Đầu tư Tầm Nhìn Phương Nam (SVI Group) ra đời với nhiệm vụ hoàn thành sứ mệnh khẳng định vị thế vững chắc trong lĩnh vực kinh doanh, thương mại và đầu tư BĐS; từng bước chinh phục những thành công trong các lĩnh vực đầu tư mới: F&B, giải trí, tài chính,…, tạo tiền đề để trở thành một trong những tập đoàn đa ngành nghề hàng đầu tại Việt Nam.
Tiền thân là Công ty CP Đầu tư Xây dựng Tân Liên Phát và Công ty CP Đầu tư và Phát triển Đông Hải với các dự án nổi bật Vinhome Central Park, Điện Biên Phủ Building, Bến du thuyền Cù Hin,… cùng hành trình phát triển liên tục, không ngừng đổi mới, sáng tạo chính là nền tảng vững chắc giúp SVI luôn sẵn sàng và tự tin với các dự án cũng như các mục tiêu đề ra.Với quan niệm “Mỗi khách hàng, cộng sự, đối tác là một bằng hữu và mỗi sản phẩm, dự án chính là lời cam kết giá trị, là sự ưu tiên của chúng tôi”, SVI luôn đặt tôn chỉ 5C: Chính trực – Công bằng – Chuyên nghiệp – Chủ động – Chia sẻ - lên hàng đầu, là kim chỉ nam trong mọi hoạt động để mỗi đối tác đến với SVI, mỗi sản phẩm đến tay người dùng đều là những tinh túy nhất, là những ưu tiên mà SVI cam kết với đối tác. Hiện nay chúng tôi đang mở rộng kinh doanh và có nhu cầu tuyển dụng nhân sự cho Công ty.