Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Technical consultation for field technicians (FTC – Chatbox)
- Receive requests from field technicians for technical advice.
- Find and resolve problems for field technicians.
2. Technical consulting for customers (Hotline channels)
- Receive calls from users, agents, Pro-shop, technicians, contractors... through the following means: phone, Zalo, email, web…..
- Technical advice on installation, product features, technical specifications... as well as explanation and support for simple troubleshooting (water leaks, error code check-remote, instructions on how to use the machine), cleaning the filter...) for customers.
3. Enhance technician skills:
- Coordinate with the Training Department to study and develop documents related to new features, new products and training of field technicians.
- Coordinate with the Human Resources Department to organize classes to improve soft skills and management skills for the Service Department
- Coordinate with the Product Marketing Department to organize new product introductions for the Service Department
- Organize classes to remind service skills: customer care, technical expertise, service policies... for groups of technicians with low performance
- Periodically organize service skills competitions, find outstanding candidates to participate in regional and global competitions
4. Apply technology to technical support – Thinklet/Cloud Service, VRV Health Check ,….
5. Support the nationwide in handling difficult cases, repeated or never-before-seen errors (rare)...
6. Develop appropriate processes for performing services at the construction site.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 3-5 years of experience in the commercial HVAC industry.
- Strong technical skills relevant to HVAC systems and equipment.
- Excellent customer service skills with a positive, "can-do" attitude.
- Good at English, both verbal and written.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Đầu tư và Công nghệ Hebela hoạt động trong lĩnh vực Thương mại điện tử. Là công ty công nghệ trẻ, năng động, nhân lực nòng cốt của Hebela là các nhân sự cấp cao, dày dạn kinh nghiệm và nhiệt huyết từ các công ty công nghệ lớn.
Hebela liên tục cập nhật, làm chủ và ứng dụng những xu hướng công nghệ nổi bật, phát triển và triển khai các nền tảng thương mại điện tử B2C, nền tảng B2B, hệ thống ERP, các hệ thống vận hành nội bộ, Data Warehouse, AI/ML, DevOps,...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
Sàn Thương mại điện tử Hebela là một trong các nền tảng công nghệ do Hebela phát triển. Với sứ mệnh đồng hành chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp cho người Việt, sàn Thương mại điện tử Hebela mang tới khách hàng 03 giá trị cốt lõi:
Review HEBELA TECHNOLOGY
Công ty không có đãi ngộ gì cả. Hợp đồng thì không có, bảo hiểm cũng không luôn
Văn phòng công ty cực kì bẩn, chật chội
Công ty phèn + đa cấp, HR thích bóc lột mấy đứa thực tập sinh