Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Propose and implement Digital Marketing plan to achieve the company's KPI.
- Responsible for KPIs of Driver-partners and reach deployed on online media advertising channels.
- Propose advertising ideas and key messages to communicate with the target audience (potential drivers).
- Report, analyze advertising data daily to make reasonable adjustments, plan to optimize advertising to increase the effectiveness of advertising; increase Lead Driver, and reduce Cost/Lead.
- Effectively monitor digital marketing activities, evaluate, measure and report on the performance of all digital campaigns against goals.
- Advertise and optimize digital marketing campaigns on online channels such as Facebook, Google, Tiktok,…to complete KPIs (competent in advertising in Facebook and Google is a must).
- Research and update the latest features and tips from Facebook, Google, Tiktok and new forms of online advertising.
- Collaborate with the Operation Department to deliver KPI.
- Manage and operate activities with different Affiliate Partners/ Agencies.
- Other tasks requested by line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Willing to travel.
- Have strong knowledge of digital marketing, especially in driver partner acquisition marketing.
- Knowledge of the industry the company is in.
- Have knowledge of the advertising market, have basic research on the company's competitors and potential partners.
- Have working experience with driver acquisition agencies.
- Having SEO experience is a plus.
- Ability to self-create quality content, and attract advertising viewers.
- Creative, curious, and eager to learn and update new knowledge and skills.
- Actively solve problems.
- Have the spirit of supporting team members to achieve work efficiency.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN phôi thai là một lâm trại nuôi trăn và sản xuất hàng thủ công mỹ nghệ do ông Đinh Văn Vui – một người con quê hương Sóc Trăng bắt đầu xây dựng vào năm 1987. Lâm trại lúc đầu chỉ có 6.600 m2 đất hoang, có một con suối chảy qua với huyền thoại 7 cô gái đồng trinh cùng tuổi Rồng quy tiên tại dòng suối nên dân trong vùng gọi là Suối Tiên. Đầu năm 1992, dự án xây dựng khu Du Lịch Văn Hóa Suối Tiên được hình thành, các hạng mục công trình lần lượt ra đời. Ngày 02 tháng 09 năm 1995, nhân dịp kỷ niệm Quốc khánh nước CHXHCN Việt Nam, Du Lịch Văn Hóa Suối Tiên chính thức mở cửa đón du khách từ mọi miền đất nước.
Review DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN
Học hỏi cách tư duy công việc, kế hoạch, phải làm việc chủ nhật và ngày tết (ID)
Quy định công ty khắt khe, môi trường làm việc không sáng tạo (ID)