Mô tả công việc
• Follow the company’s “Code of Business Conduct”, as well as other policies & procedures.
• Responsible for the efficient running and organization of finance department of assigned hotels & resorts.
• Ensure that all accounting records and financial statements comply with the standards set by the Hotel and in compliance with the Uniform System of Accounts for Hotels.
• Co-ordinating with the owning company in connection with internal audit or inspection
• Co-ordinating and maintaining the standard system of internal accounting control which will provide for the accurate and suitable recording, summarization and reporting of all authorized financial transactions.
• Co-ordinating and maintaining the standard system of internal checks which will prevent, or result in prompt discovery and correction of unauthorized financial transactions
• Administration of approved operating plans, including measurement of actual performances reporting and interpreting operating results to Regional Controller's Office, Cluster General Manager and to others on the specific instructions of the Regional Controller's office and the Cluster General Manager from time to time
• To audit in-depth those areas which are highlighted as special problem areas.
• Ensure that timely procedures and controls are in implemented for the Accounting Department and as guidelines for staff within the department.
• Sees to the accurate and timely preparation and submission of all accounting Reports and financial statements.
• Conducts staff performance evaluations, recommends and suggests measures and actions management
• Responsible for the day to day administration of the Finance & Accounting Department and related activities. Completes any other duties assigned by the direct manager.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary with level-based benefits
- KPI bonus, 13th month salary
- Level-based health insurance
- Expect to onboard in February 2025
Yêu cầu công việc
- Master or University Degree in Accounting, Finance
- Good level of English
- Accounting and Finance, Management
- 5 years in a similar position in large hotels or international companies
- 5 years in the company in similar position in large hotels
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Dược phẩm ECO (ECO Pharma) được thành lập năm 2008, hoạt động trong ba lĩnh vực chính là Nhập khẩu ủy thác và Phân phối thuốc, thực phẩm chức năng, Hệ thống nhà thuốc bán lẻ.
Hàng chục triệu khách hàng, hàng trăm bệnh viện, hàng ngàn nhà thuốc trên toàn quốc đã và đang tin dùng các thuốc đặc trị chất lượng, các sản phẩm chăm sóc sức khỏe cao cấp do ECO Pharma nhập khẩu và phân phối.
Các danh hiệu chúng tôi: Top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam 2014, vị trí thứ 7 Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhất Việt Nam 2015, Doanh nghiệp văn hóa UNESCO; Hệ thống nhà thuốc trong nước đầu tiên đạt cả ba chứng nhận của Tổ chức Y tế Thế giới: WHO – GSP (thực hành tốt bảo quản thuốc), WHO – GDP (thực hành tốt phân phối thuốc), WHO – GPP (thực hành tốt nhà thuốc); Hệ thống quản lý chất lượng 9001:2008 do Tổ chức TUV (Đức) cấp và hàng loạt các giải thưởng, chứng nhận có giá trị khác.
Review ECO PHARMALIFE., JSC
Môi trường thoải mái, đc đi trễ giới hạn thời gian quy định, cuối giờ bù lại số phút đi trễ là vẫn đc tính lương đầy đủ (RV)
Môi trường tưởng chừng êm ả lắm, nhưng ẩn bên trong là đấu đá
Lương cao nhưng quy trình làm việc rối rắm (RV)