To perform daily alteration tasks, ad-hoc tasks and projects in conformity with approved operating manuals as customer excellence services.
(Thực hiện giao dịch thuộc bộ phận Quản lý hợp đồng, các nhiệm vụ phát sinh và các dự án liên quan, bảo đảm tuân thủ quy trình nội bộ theo định hướng dịch vụ khách hàng hoàn hảo)
Job Responsibilities
- Handle customer service requests relating to Life Insurance policies, check and process policy alterations requests efficiently as Operating Manual and met pre-set target.
- Cooperate with other sections (CS, NBUW, Claims, Distribution Compliance, Complaint Handling, Actuary, …) to solve daily issues related to customer requests with customer centricity manners. Provide guidance of assigned functionals to frontline staff if necessary.
- Coordinate with IT to handle issues concerning system transactions. Conduct QC as required
- Provide requirements for enhancing and developing LAS/web service/products Day2 related to Policy Alteration and UAT
- Do relevant ad-hoc tasks, join company’s projects or department’s project as assigned
- Provide backup assistance. Do other tasks as assigned.
Job Requirements
- Mandatory: University graduate
- Advantage: University graduate in Finance, Insurance or Banking
- Mandatory: At least 4 years of working experience. Having skills of PC basic, English basic, document writing, time management and competence in problem solving
- Advantage: Experience in the life insurance industry.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Công ty Cổ phần Dược phẩm ECO (ECO Pharma) được thành lập năm 2008, hoạt động trong ba lĩnh vực chính là Nhập khẩu ủy thác và Phân phối thuốc, thực phẩm chức năng, Hệ thống nhà thuốc bán lẻ.
Hàng chục triệu khách hàng, hàng trăm bệnh viện, hàng ngàn nhà thuốc trên toàn quốc đã và đang tin dùng các thuốc đặc trị chất lượng, các sản phẩm chăm sóc sức khỏe cao cấp do ECO Pharma nhập khẩu và phân phối.
Các danh hiệu chúng tôi: Top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam 2014, vị trí thứ 7 Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhất Việt Nam 2015, Doanh nghiệp văn hóa UNESCO; Hệ thống nhà thuốc trong nước đầu tiên đạt cả ba chứng nhận của Tổ chức Y tế Thế giới: WHO – GSP (thực hành tốt bảo quản thuốc), WHO – GDP (thực hành tốt phân phối thuốc), WHO – GPP (thực hành tốt nhà thuốc); Hệ thống quản lý chất lượng 9001:2008 do Tổ chức TUV (Đức) cấp và hàng loạt các giải thưởng, chứng nhận có giá trị khác.
Review ECO PHARMALIFE., JSC
Môi trường thoải mái, đc đi trễ giới hạn thời gian quy định, cuối giờ bù lại số phút đi trễ là vẫn đc tính lương đầy đủ (RV)
Môi trường tưởng chừng êm ả lắm, nhưng ẩn bên trong là đấu đá
Lương cao nhưng quy trình làm việc rối rắm (RV)