- Be responsible for key performance indicators of Customer service (CS) Operations.
- Be responsible for inbound customer contacts and follow backlogs movement.
- Manage daily CS operations (BPO) and ensure their performance reaches the targets of productivity, accuracy, response times, resolution rates, and customer satisfaction scores.
- Identify opportunities for process improvements to enhance customer satisfaction and operational efficiency.
- Manage & Monitor CS performance (OKRs, E2E flow performance, stakeholders performance)
- Assist team leader in other tasks assigned.
- Minimum 4-5 years working in a fast-paced environment; preferably experience in e-commerce / tech-startup or relevant industries
- Minimum of 2 years of proven experience in a relevant position which manages project >10 agents.
- High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate reports to top management.
- Strong presentation and interpersonal skills
- High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions.
- Excellent time management and organizational skills.
- Good communications skill, fluent in speaking & writing English.
Công ty Cổ phần Goldsun Việt Nam đã trải qua 20 năm phát triển và vươn lên không ngừng, đã và đang trở thành 1 thương hiệu ngày càng được khẳng định và tin dùng tại thị trường trong nước.
Với phong cách phục vụ chu đáo và chính sách hậu mãi cầu thị, sản phẩm của Goldsun không ngừng chinh phục khách hàng trong nước mà ngày càng vươn xa, chinh phục thị trường thế giới, xuất khẩu mỗi năm đạt hàng triệu USD, trở thành đối tác của nhiều thương hiệu nổi tiếng như: Landmann, Ikea, Newell Rubbermaid…Bằng uy tín kinh doanh, Goldsun đã nhận được sự góp vốn của 2 Quỹ Tài chính nổi tiếng là: Quỹ tín dụng Quốc tế Mekong Capital và Quỹ đầu tư Việt Nam. Công ty hiện có gần 1000 CBCNV làm việc tại 3 chi nhánh miền Bắc, Trung, Nam.
Review Goldsun Việt Nam
Học hỏi được nhiều kinh nghiệm, phát huy được khả năng, tinh thần làm việc tốt (ID)
Môi trường làm thoải mái, hệ thống quản lý có quá nhiều vấn đề khó có khả năng cải thiện (ID)