Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Main Purpose:
District Manager is responsible for multiple retail stores within a designated geographical area. He/She is expected to conduct weekly store IMPACT visits with the BIG 4 training and development tool to ensure continuous training/development on his/her team with ALDO operation standards. Supports HOS in all essential duties and responsibilities necessary for the efficient operations of the business. The purpose of the job is to ensure that stores are running smoothly and efficiently and that sales targets are being met.
Key Accountabilities:
1. PEOPLE
- Network and recruit qualified store managers for each store.
- Motivating and supporting store managers and associates to reach their full potential.
- Ensuring the Store's qualified headcount budget is maintained through the networking/recruiting process.
- Ensuring Qualified SM/SMIT placed/rotated at all stores.
- Applying effective Training, Evaluation, and Coaching processes as per ALDO academy standards to develop every store member.
- Ensure the company code of ethics is implemented and upheld in all stores.
2. ACHIEVE APPROVED SALES & PRODUCTIVITY TARGETS
- Developing and implementing strategies to increase sales and improve store operations.
- Monitor the sales figures against sales targets, analyze and interpret trends, and capitalize on data reports to maximize sales.
- Drive overall retail performance Indicators and behaviors (Traffic, Conversion, AOV, IPT, SC, HB, Acc) in stores by implementing ALDO retail practices.
3. CUSTOMER SERVICE
- Ensuring every store delivers Customer Service in accordance with ALDO G.O.L.D expectations/ Store environments (music, lighting…).
- Collaborating with other departments, such as marketing and human resources, to improve overall business performance.
- Responding to customer complaints and resolving issues.
4. STORE OPERATIONS
- Conducting at least 4,5 regular store visits per week to assess and assist store team by training and development using IMPACT visit and Big 4, Store Agenda/MBO and other provided tools.
- Ensuring the Store operation manual is applied according to the Company’s policy and Aldo Brand’s procedure.
- Submitting all accurate regular/ ad-hoc reports on time.
- Approve all store schedules at least two weeks in advance
- Planning & conducting an effective schedule for Store Impact Visits.
5. PRODUCTS & BRANDING
- Assisting store managers with inventory management, merchandising, and marketing efforts.
- Ensuring Effectively Inventory Controlling and Management Processes.
- Ensuring All stores meet AGI VM Standards.
Yêu Cầu Công Việc
Education:
- Bachelor’s degree in business administration or a related field
Experience:
- At least 2 years experience in a similar position, passion for fashion, strong leadership and communication skills, and a track record of success in retail management. They should also be well organized, detail-oriented, and able to think creatively to solve problems.
Work-related skills:
- People management, servicing leadership.
- Data Analysis / fact base.
- Retail / Sales & Operation skill
Soft skills:
- Able to Communicate with all levels
- Strategic thinking, open-minded, influencing, coaching.
- Solve problems and make decisions
- Networking/hiring
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88 thành lập năm 2013, với mong muốn thay đổi cách tiếp cận tài chính, giúp người dân có cuộc sống tốt đẹp hơn bằng việc cung cấp dịch vụ nhanh chóng - dễ dàng - minh bạch.
Coi Khách hàng là trọng tâm, F88 luôn đặt sự hài lòng của Khách hàng là ưu tiên số 1 trong mọi suy nghĩ và hành động mang tới dịch vụ tiện ích tài chính tốt nhất và đáp ứng mọi nhu cầu tài chính của các đối tượng khách hàng.
F88 không chỉ cung cấp dịch vụ cho vay siêu nhanh bằng ô tô/đăng ký ô tô, xe máy/đăng ký xe máy, điện thoại, laptop... mà còn cung cấp nhiều dịch vụ tiện ích tài chính khác như Bảo hiểm, chuyển tiền, chi hộ, thu hộ tiền điện, nước, internet…
Với lợi thế nguồn vốn lớn từ sự đầu tư của các quỹ đầu tư tài chính uy tín trên thế giới như Mekong Capital và Granite Oak, F88 là địa chỉ tin cậy được hầu hết các đối tượng khách hàng lựa chọn để tiếp cận tài chính siêu nhanh - siêu dễ - siêu khủng khi có nhu cầu vay tiền thông qua hệ thống phòng giao dịch trên toàn quốc.
Hướng tới năm 2023, F88 là tập đoàn cung cấp dịch vụ tài chính số 1 Việt Nam, sở hữu 1000 phòng giao dịch trên 63 tỉnh thành phố lớn trên toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH + chế độ bảo hiểm sức khỏe đặc biệt dành cho nhân viên (F88 Care)
Các hoạt động ngoại khóa
- Cơ hội tham gia gắn kết với tập thể thông qua các hoạt động văn hóa sôi động: Teambuilding, Tất niên, 8/3, 20/10, Giáng sinh…
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/06/2016
Mission
- Từ những ngày đầu F88 luôn định hướng "Con người là trọng tâm" trong sự phát triển của tổ chức, nên mọi hoạt động của F88 đều hướng đến từng thành viên cũng như mong muốn mang đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho mỗi khách hàng. "Làm sao để tất cả các thành viên sống trong tổ chức F88 luôn có được môi trường làm việc hạnh phúc nhất" là định hướng mà chúng ta xây dựng.
Review KINH DOANH F88
Nơi làm việc tuyệt vời, đồng nghiệp thân thiện, quản lý tốt. Chế độ đãi ngộ tốt.
Đồng nghiệp giỏi chuyên môn. Môi trường làm việc thoải mái. Công nghệ mới và phúc lợi tốt.
Môi trường làm việc thoải mái.Quản lý thân thiện.