Mô tả công việc
• To responsible for managing the learning process within the hotel
• Monitors and analyzes staff training needs and oversee all departmental training programs.
• Ensures that all learning and development activities are completely aligned with the culture, values and strategy of the hotel.
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management.
Quyền lợi được hưởng
• Staff activities: Monthly birthday, activities for staff by month
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world!
• Ability to contribute to local community & make a difference through our Corporate Social Responsibility such as: Riise, Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree in Human Resources Management / Hotel Management
• Minimum 3 years of training/facilitation experience
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
• Strong leadership, interpersonal and communication skills
• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
Yêu cầu hồ sơ
Kindly send your CV via:
Điện thoại: 038 9999 327
Trà sữa Maycha là một trong nhiều địa điểm yêu thích của giới trẻ khi muốn thưởng thức những thức uống thơm ngon.
Qua nhiều năm xây dựng và phát triển, tính đến thời điểm hiện tại trà sữa Maycha đã sở hữu hơn 40 chi nhánh tại Tp. Hồ Chí Minh.
Với mục tiêu mở rộng từ 8 - 10 store/ tháng, MayCha mong muốn sẽ có mặt khắp mọi nơi để phục vụ khách hàng.