Mô tả công việc
- Copywriting and Content Strategy (60%)
- Develop and execute content strategies and creative copy for marketing campaigns, including ads, social media, website content, and print materials.
- Craft compelling and persuasive copy that drives brand awareness, engagement, and conversion in different campaigns.
- Oversee the creation of high-quality, engaging content for various platforms, including blogs, social media, websites, and marketing campaigns. Maintain editorial standards and enforce guidelines to uphold the quality and integrity of the company’s communications.
- Ensure all content/copy are consistent with the company’s brand voice, style, and tone.
- Leadership and Management (20%)
- Lead, mentor, and manage a team of content creators
- Set clear goals and expectations for the team and provide regular feedback and performance evaluations.
- Collaboration and Coordination (10%)
- Work closely with other departments, such as Design, Product Marketing, Sales...
- Coordinate with Creative team external agencies/suppliers to develop creative ideas and concepts for External/Internal campaigns including new product launching, promotion campaign, BAU, etc...
- Performance Tracking and Reporting (10%)
- Monitor and analyze content performance metrics to assess the effectiveness of content strategies.
- Provide regular reports and insights to the Marketing Director and other stakeholders.
- Other tasks related to the role assigned by the line manager.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Marketing, Communications, Journalism, or a related field.
- Minimum of 4 years of experience in content creation, (focusing on copywriting), with at least 1 years in a team management role.
- Demonstrable experience in writing impactful, engaging, and conversion-focused copy.
- Proven track record of developing successful content strategies and managing content teams.
- Collaboration: Excellent communication skills and the ability to work effectively with multiple teams and stakeholders.
- Excellent writing, editing, and proofreading skills.
- Ability to adapt tone and style to different platforms and target audiences.
- Customer-centric content marketing approach.
Quyền lợi được hưởng
- 13th Salary Fixed and KPI Bonus.
- Premium Health Care for personal.
- 24/7 Accidental Insurance.
- 100% Social Insurance.
- Meal + Phone Allowance.
- Yearly Medical Checkup.
- 15 Annual Leaves.
- Professional and Transparent Working Environment.
- Apply Latest Financial Technology in the World.
CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM là một thành viên của tập đoàn Mondelēz International. Với mục tiêu dẫn đầu tương lai của ngành thức ăn nhẹ, chúng tôi tự hào sở hữu danh mục kinh doanh bao gồm các thương hiệu địa phương và toàn cầu đã trở thành biểu tượng như bánh quy OREO, bánh quy Cosy, bánh trung thu Kinh Đô,... và nhiều thương hiệu khác.
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên. Hiện tại, Mondelez Kinh Đô đang đứng số 1 thị phần tại khu vực Bánh Quy & Bánh Trung Thu và Bánh Mì Đóng Gói. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có tổng cộng hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các danh mục thương hiệu lớn như bánh quy/bánh ngọt/đồ ăn nhẹ mặn, bún tươi, bánh trung thu và bánh kẹo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên.
Mission
Mondelez Kinh Đô cam kết phát triển lâu dài tại Việt Nam bằng việc mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm phù hợp, vào đúng thời điểm người tiêu dùng cần, được sản xuất theo tiêu chuẩn của tập đoàn Mondelēz International.
Review MONDELEZ KINH ĐÔ
Môi trường làm việc tốt tại Việt Nam, với văn hóa công ty tích cực, sự hài lòng của nhân viên cao và nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn.
Danh tiếng thương hiệu tốt trên toàn cầu. Đồng nghiệp thân thiện, cởi mở và có trách nhiệm nhưng khối lượng công việc nhiều
Công ty lớn, các bên liên quan đa dạng, nhiều phòng ban, nhiều cơ hội học tập nhưng lộ trình thăng tiến không rõ ràng