Mô tả công việc
You will represent our medical brands for the medical channel (hospitals, clinics and some pharmacies) in the assigned area.
Frequent field visits with the team to ensure the respect of the company and brand strategy. Plus give advice to improve the customer visit (coaching)
In charge of the future of the company by looking for new customers and investigating for market potential in provinces (frequent business trips in provinces)
Scope of Responsibilities
Management
Supervise the medical team in the planning of the visits (check visit plans, report and make sure that the database is updated, follow the sales report)
Ensure that the team has a high level of knowledge of our products
Opening new accounts with the medical team to find new customers
Coordinate with the medical team the organization of the medical event (scientific workshop, lunch, conference...)
Support medical team to resolve the issue on the field (doctors' requests, complaints, etc.)
Reporting
Provide to managers with the information collected on the field about, competitors, and markets.
Report to managers about the customers visited and the activities on the fields
Report about the sales performances
KOL
Meet and build a good relationship with KOL
Make partnership programs with KOL in order to develop our brand
Organize events with KOL as conferences, workshops
Visit new KOL and make them loyal to the brand
Supervise the medical team in the planning of the visits (check visit plans, report and make sure that the database is updated, follow the sales report)
Ensure that the team has a high level of knowledge of our products
Opening new accounts with the medical team to find new customers
Coordinate with the medical team the organization of the medical event (scientific workshop, lunch, conference...)
Support medical team to resolve the issue on the field (doctors' requests, complaints, etc.)
Provide to managers with the information collected on the field about, competitors, and markets.
Report to managers about the customers visited and the activities on the fields
Report about the sales performances
Meet and build a good relationship with KOL
Make partnership programs with KOL in order to develop our brand
Organize events with KOL as conferences, workshops
Visit new KOL and make them loyal to the brand
Yêu cầu công việc
Experience in Beauty/Cosmetics industries Is a plus.
Education : Medicine or Pharmacy Bachelor degree. (a must)
At least 2 years of experience in the same position in the pharmaceutical and cosmetic business (Sales) (a must)
Negotiation, communication, selling, team management, planning, and timing management skills.
Flexible, hard-working, work pressure, Medical channel insight.
English : Intermediate (a must)
Benefits
Private Health Insurance
Full SHUI of Basic salary
13th-month salary
Quarterly bonus
Discount code for employee
Happy hour party, team building party, company trip, ...
Professional working environment
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM là một thành viên của tập đoàn Mondelēz International. Với mục tiêu dẫn đầu tương lai của ngành thức ăn nhẹ, chúng tôi tự hào sở hữu danh mục kinh doanh bao gồm các thương hiệu địa phương và toàn cầu đã trở thành biểu tượng như bánh quy OREO, bánh quy Cosy, bánh trung thu Kinh Đô,... và nhiều thương hiệu khác.
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên. Hiện tại, Mondelez Kinh Đô đang đứng số 1 thị phần tại khu vực Bánh Quy & Bánh Trung Thu và Bánh Mì Đóng Gói. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có tổng cộng hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các danh mục thương hiệu lớn như bánh quy/bánh ngọt/đồ ăn nhẹ mặn, bún tươi, bánh trung thu và bánh kẹo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên.
Mission
Mondelez Kinh Đô cam kết phát triển lâu dài tại Việt Nam bằng việc mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm phù hợp, vào đúng thời điểm người tiêu dùng cần, được sản xuất theo tiêu chuẩn của tập đoàn Mondelēz International.
Review MONDELEZ KINH ĐÔ
Môi trường làm việc tốt tại Việt Nam, với văn hóa công ty tích cực, sự hài lòng của nhân viên cao và nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn.
Danh tiếng thương hiệu tốt trên toàn cầu. Đồng nghiệp thân thiện, cởi mở và có trách nhiệm nhưng khối lượng công việc nhiều
Công ty lớn, các bên liên quan đa dạng, nhiều phòng ban, nhiều cơ hội học tập nhưng lộ trình thăng tiến không rõ ràng