Mô tả công việc
- Develop and implement sales strategies to achieve company sales goals and objectives.
- Be responsible for managing all sales activities, and delivering sales targets
- Conduct market research and identify potential new customers, industries, and market segments.
- Prospect, qualify, and build a pipeline of new business opportunities
- Build and maintain strong relationships with key decision-makers and stakeholders in prospective customer organizations.
- Conduct sales presentations and product demonstrations to showcase the value of our offerings and convert leads into customers.
- Negotiate and close sales deals to meet or exceed sales targets and revenue goals.
- Provide regular sales forecasts, make business plans, business performance reports to the senior management team.
- Stay up-to-date with industry trends, market conditions, and competitor activities to identify opportunities and stay ahead in the market.
Yêu cầu công việc
- Minimum educational requirements: Bachelor’s degree in business administration, Printing, Packaging, or other relevant fields
- At least 2 years’ experience in business-to-business sales, packaging/printing preferred
- Experience in Sales to large global organizations.
- Experience in leading a team.
- Great verbal and written communication skills
- Good command of English. Chinese is an advance.
- Able to manage, motivate, train, and develop self, team, and factories to achieve
- Good active listening, negotiation, presentation, communication, and management skills.
- Have systematic skill and sales management skill.
- People-oriented, results-driven, bring optimism and positive energy to the team.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
- Opportunity for your long-term career development and advancement.13th month salary and extra bonus (depends on the business situation)
- Annual company trip
- Annual leaves to be increased 1 extra day every 5 years
- Annual salary review
- Salary: Negotiation
CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM là một thành viên của tập đoàn Mondelēz International. Với mục tiêu dẫn đầu tương lai của ngành thức ăn nhẹ, chúng tôi tự hào sở hữu danh mục kinh doanh bao gồm các thương hiệu địa phương và toàn cầu đã trở thành biểu tượng như bánh quy OREO, bánh quy Cosy, bánh trung thu Kinh Đô,... và nhiều thương hiệu khác.
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên. Hiện tại, Mondelez Kinh Đô đang đứng số 1 thị phần tại khu vực Bánh Quy & Bánh Trung Thu và Bánh Mì Đóng Gói. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có tổng cộng hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các danh mục thương hiệu lớn như bánh quy/bánh ngọt/đồ ăn nhẹ mặn, bún tươi, bánh trung thu và bánh kẹo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên.
Mission
Mondelez Kinh Đô cam kết phát triển lâu dài tại Việt Nam bằng việc mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm phù hợp, vào đúng thời điểm người tiêu dùng cần, được sản xuất theo tiêu chuẩn của tập đoàn Mondelēz International.
Review MONDELEZ KINH ĐÔ
Môi trường làm việc tốt tại Việt Nam, với văn hóa công ty tích cực, sự hài lòng của nhân viên cao và nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn.
Danh tiếng thương hiệu tốt trên toàn cầu. Đồng nghiệp thân thiện, cởi mở và có trách nhiệm nhưng khối lượng công việc nhiều
Công ty lớn, các bên liên quan đa dạng, nhiều phòng ban, nhiều cơ hội học tập nhưng lộ trình thăng tiến không rõ ràng