Agoda is an online travel booking platform for accommodations, flights, and more. We build and deploy cutting-edge technology that connects travelers with a global network of 4.7M hotels and holiday properties worldwide, plus flights, activities, and more . Based in Asia and part of Booking Holdings, our 7,100+ employees representing 95+ nationalities in 27 markets foster a work environment rich in diversity, creativity, and collaboration. We innovate through a culture of experimentation and ownership, enhancing the ability for our customers to experience the world.
Our Purpose – Bridging the World Through Travel
We believe travel allows people to enjoy, learn and experience more of the amazing world we live in. It brings individuals and cultures closer together, fostering empathy, understanding and happiness.
We are a skillful, driven and diverse team from across the globe, united by a passion to make an impact. Harnessing our innovative technologies and strong partnerships, we aim to make travel easy and rewarding for everyone.
We are looking for a Senior Finance Accomodation Analyst to join Finance team in Bangkok. This role is based in Bangkok. Relocation is provided.
In this Role, you’ll get to:
- Collaborate with senior business partners in impactful projects
- Assist in development of business cases related to Agoda’s strategic priorities
- Own parts of the company’s forecasts
- Contribute to the team’s key analysis and reporting packs
- Be part of a diverse international team of finance professionals
- Help the team provide the necessary information for effective decision-making
- Experience: 3-7 years of relevant experience in Finance, preferably within Commercial Finance, Finance Business Partnering, or Financial Planning and Analysis functions
- Analytical Skills: Proven experience in performing variance analysis, financial modeling, and forecasting
- Technical Proficiency: Excellent skills in Excel and PowerPoint; experience with Tableau and SQL is a plus
- Communication: Strong communication skills with the ability to convey messages clearly and concisely to business stakeholders
- Adaptability: Ability to quickly adapt to a fast-paced environment
- Bachelor’s Degree or higher from top university in business-related or quantitative subject
- Finance/Corporate Finance/Accounting qualification a plus (e.g. CFA, ACA or CIMA)
- Experience working in a digital company would be beneficial
- Proficiency with SQL and Tableau or willingness to learn
#singapore #thailand #spain #madrid #barcelona #london #newyork #india #bali #tokyo #osaka #yokohama #seoul #rome #hungary #italy #france #dublin #ireland #budapest #toronto #vancouver #saopaulo #phuket #canada #edinburgh #paris #netherland #malta #zurich #porto #florence #milan #frankfurt #berlin #munich#nice #lyon #montreal #beijing #perth #melbourne #sydney #seattle #houstan #austin #portland #detroit #boston #chicago #losangeles #sanfrancisco
Equal Opportunity Employer
At Agoda, we pride ourselves on being a company represented by people of all different backgrounds and orientations. We prioritize attracting diverse talent and cultivating an inclusive environment that encourages collaboration and innovation. Employment at Agoda is based solely on a person’s merit and qualifications. We are committed to providing equal employment opportunity regardless of sex, age, race, color, national origin, religion, marital status, pregnancy, sexual orientation, gender identity, disability, citizenship, veteran or military status, and other legally protected characteristics.
We will keep your application on file so that we can consider you for future vacancies and you can always ask to have your details removed from the file. For more details please read our privacy policy .
To all recruitment agencies: Agoda does not accept third party resumes. Please do not send resumes to our jobs alias, Agoda employees or any other organization location. Agoda is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.
CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM là một thành viên của tập đoàn Mondelēz International. Với mục tiêu dẫn đầu tương lai của ngành thức ăn nhẹ, chúng tôi tự hào sở hữu danh mục kinh doanh bao gồm các thương hiệu địa phương và toàn cầu đã trở thành biểu tượng như bánh quy OREO, bánh quy Cosy, bánh trung thu Kinh Đô,... và nhiều thương hiệu khác.
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên. Hiện tại, Mondelez Kinh Đô đang đứng số 1 thị phần tại khu vực Bánh Quy & Bánh Trung Thu và Bánh Mì Đóng Gói. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có tổng cộng hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các danh mục thương hiệu lớn như bánh quy/bánh ngọt/đồ ăn nhẹ mặn, bún tươi, bánh trung thu và bánh kẹo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên.
Mission
Mondelez Kinh Đô cam kết phát triển lâu dài tại Việt Nam bằng việc mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm phù hợp, vào đúng thời điểm người tiêu dùng cần, được sản xuất theo tiêu chuẩn của tập đoàn Mondelēz International.
Review MONDELEZ KINH ĐÔ
Môi trường làm việc tốt tại Việt Nam, với văn hóa công ty tích cực, sự hài lòng của nhân viên cao và nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn.
Danh tiếng thương hiệu tốt trên toàn cầu. Đồng nghiệp thân thiện, cởi mở và có trách nhiệm nhưng khối lượng công việc nhiều
Công ty lớn, các bên liên quan đa dạng, nhiều phòng ban, nhiều cơ hội học tập nhưng lộ trình thăng tiến không rõ ràng