Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibilities:
Project Management & Coordination:
- Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
- Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
- Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
- Monitor the integration between different platform of Easia travel.
Technical Follow-Up:
- Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
- Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
- Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.
Production & Content Management:
- Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
- Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
- Ensure consistency of content across destinations
Client Onboarding & Support:
- Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
- Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
- Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
- Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.
Training & Communication:
- Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
- Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
- Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.
Reporting & Documentation:
- Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
- Monthly meeting with Country Directors and General director.
- Monthly update of the department report to Country Directors.
Manage the project team
- Manage project team in Vietnam
+ Weekly meeting with Team.
+ Review the workload of Vietnam team
+ Assign tasks to Vietnam team
+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team
- Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)
Yêu Cầu Công Việc
Key Skills:
- Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
- Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
- Experience with project management tools.
- Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
- Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.
Qualifications:
- Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
- Experience in project management within the travel industry or software development.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM là một thành viên của tập đoàn Mondelēz International. Với mục tiêu dẫn đầu tương lai của ngành thức ăn nhẹ, chúng tôi tự hào sở hữu danh mục kinh doanh bao gồm các thương hiệu địa phương và toàn cầu đã trở thành biểu tượng như bánh quy OREO, bánh quy Cosy, bánh trung thu Kinh Đô,... và nhiều thương hiệu khác.
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên. Hiện tại, Mondelez Kinh Đô đang đứng số 1 thị phần tại khu vực Bánh Quy & Bánh Trung Thu và Bánh Mì Đóng Gói. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có tổng cộng hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các danh mục thương hiệu lớn như bánh quy/bánh ngọt/đồ ăn nhẹ mặn, bún tươi, bánh trung thu và bánh kẹo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên.
Mission
Mondelez Kinh Đô cam kết phát triển lâu dài tại Việt Nam bằng việc mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm phù hợp, vào đúng thời điểm người tiêu dùng cần, được sản xuất theo tiêu chuẩn của tập đoàn Mondelēz International.
Review MONDELEZ KINH ĐÔ
Môi trường làm việc tốt tại Việt Nam, với văn hóa công ty tích cực, sự hài lòng của nhân viên cao và nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn.
Danh tiếng thương hiệu tốt trên toàn cầu. Đồng nghiệp thân thiện, cởi mở và có trách nhiệm nhưng khối lượng công việc nhiều
Công ty lớn, các bên liên quan đa dạng, nhiều phòng ban, nhiều cơ hội học tập nhưng lộ trình thăng tiến không rõ ràng