Intro
SotaTek is a part of Sota Holdings, a global Software Development as a Service (SDaaS) & IT Consulting group with 8 international offices in Vietnam, the US, Australia, Japan & Korea. We deliver sustainable Software Development, including Web/App, Blockchain, AI & Machine Learning, Odoo ERP with success guaranteed.
SotaTek stands for “State-of-the-art Technology”. We offer dynamic tech experts with strong determination, enthusiasm and commitment in providing the most hi-tech IT services, with the ultimate goal to digitally transform and skyrocket Client’s business.
During 8+ years of development, we have gathered over 800 talented IT consultants and developers who share deep expertise to successfully provided full-cycle IT services to our Clients from 25+ nations worldwide, with 500+ projects in various industries, such as Finance, Health Care, Retail, Real Estate, Education, Media & Entertainment.
Our global Clients mainly from NA, EU, UK, ANZ, and Asia.
Job description
+ Perform day-to-day project management activities;
+ Attend meetings with clients’ project team for project planning, requirement discussion, design review, testing, issue resolution, etc;
+ Act as a contact point to respond to clients on UAT Deployment and UAT defect resolution;
+ Coordinate and manage UAT defect resolution;
+ Assist director as an overall tech designer to define the system specification document and UI mockup, discuss and confirm with the client;
+ Assist clients to communicate the design to development team and assign tasks to developers and track the progress;
+ Plan and perform QA testing (with assistance from tester)
+ Prepare QA report (with assistance from the tester);
+ Prepare deployment document to be released to the client;
Compensation & Benefits
+ Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
+ Work performance review 2 times/ year (in April and October);
+ Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
+ Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
+ 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
+ Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
+ Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
+ Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
+ Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
+ Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
+ Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Requirement
Must have
+ Experienced as project lead or project manager in business application development projects for enterprise customers;
+ Familiar with software development life cycle and methodologies, familiar with general project deliverables required, e.g. project plan document, system specification document, UI mockups, test reports, test cases, deployment document, etc;
+ Strong communication skills with client and internal teams;
+ Able to manage stakeholder’s expectations;
+ Good management skills and leadership skills;
Nice to have
+ Working experience in IT consulting firms before (such as Accenture, IBM, TCS, InfoSys, etc;
+ Technical experience and skill sets in Php, .Net and Angular, SQL Server;
CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM là một thành viên của tập đoàn Mondelēz International. Với mục tiêu dẫn đầu tương lai của ngành thức ăn nhẹ, chúng tôi tự hào sở hữu danh mục kinh doanh bao gồm các thương hiệu địa phương và toàn cầu đã trở thành biểu tượng như bánh quy OREO, bánh quy Cosy, bánh trung thu Kinh Đô,... và nhiều thương hiệu khác.
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên. Hiện tại, Mondelez Kinh Đô đang đứng số 1 thị phần tại khu vực Bánh Quy & Bánh Trung Thu và Bánh Mì Đóng Gói. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có tổng cộng hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các danh mục thương hiệu lớn như bánh quy/bánh ngọt/đồ ăn nhẹ mặn, bún tươi, bánh trung thu và bánh kẹo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên.
Mission
Mondelez Kinh Đô cam kết phát triển lâu dài tại Việt Nam bằng việc mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm phù hợp, vào đúng thời điểm người tiêu dùng cần, được sản xuất theo tiêu chuẩn của tập đoàn Mondelēz International.
Review MONDELEZ KINH ĐÔ
Môi trường làm việc tốt tại Việt Nam, với văn hóa công ty tích cực, sự hài lòng của nhân viên cao và nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn.
Danh tiếng thương hiệu tốt trên toàn cầu. Đồng nghiệp thân thiện, cởi mở và có trách nhiệm nhưng khối lượng công việc nhiều
Công ty lớn, các bên liên quan đa dạng, nhiều phòng ban, nhiều cơ hội học tập nhưng lộ trình thăng tiến không rõ ràng