Mô tả công việc
• Supervise, train and motivate Purchasing department employees
• Ensure that the department works closely with the Executive Chef and the Food & Beverage Director to purchase the highest quality products at the lowest prices
• Ensure that all purchase order requests are properly completed and approved
• Negotiate food prices, place required daily food orders and ensure prompt delivery
• Generate purchase orders on approval requisitions and obtain necessary authorization
• Obtain competitive price quotations and confirm purchase availabilities
• Provide the Financial Controller with a monthly summary of purchasing reports
• Coordinate regular inventories with storeroom personnel and department heads
• Coordinate capital project purchases with corporate purchasing and outside contractors
• Cultivate the sound supplier relationships
• Conduct regular quality control audits to ensure staff are performing their duties according to standard guidelines
• Conduct food supplier premise checks with the Chef before registering the supplier as a vendor to ensure supplier compliance with Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards
• Conduct surprise audit of receiving and storage areas from time to time to ensure that Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards are adhered to
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Prepare detailed induction programs for new employees
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Other Responsibilities
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary & service charge
- 12 annual leaves per year, 01 leave for your birthday
- Working 9.5 hours per day, 5 days per week
- Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
- 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
- Annual staff outing
- Accor Training & Career Development
- Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide
- Develop your talent through Accor’s learning programs
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities
Yêu cầu công việc
• Diploma education
• Minimum 3 years of purchasing experience with at least 1 year at a supervisory level
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies:
• Good communication skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Self-motivated and energetic
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM là một thành viên của tập đoàn Mondelēz International. Với mục tiêu dẫn đầu tương lai của ngành thức ăn nhẹ, chúng tôi tự hào sở hữu danh mục kinh doanh bao gồm các thương hiệu địa phương và toàn cầu đã trở thành biểu tượng như bánh quy OREO, bánh quy Cosy, bánh trung thu Kinh Đô,... và nhiều thương hiệu khác.
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên. Hiện tại, Mondelez Kinh Đô đang đứng số 1 thị phần tại khu vực Bánh Quy & Bánh Trung Thu và Bánh Mì Đóng Gói. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có tổng cộng hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các danh mục thương hiệu lớn như bánh quy/bánh ngọt/đồ ăn nhẹ mặn, bún tươi, bánh trung thu và bánh kẹo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên.
Mission
Mondelez Kinh Đô cam kết phát triển lâu dài tại Việt Nam bằng việc mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm phù hợp, vào đúng thời điểm người tiêu dùng cần, được sản xuất theo tiêu chuẩn của tập đoàn Mondelēz International.
Review MONDELEZ KINH ĐÔ
Môi trường làm việc tốt tại Việt Nam, với văn hóa công ty tích cực, sự hài lòng của nhân viên cao và nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn.
Danh tiếng thương hiệu tốt trên toàn cầu. Đồng nghiệp thân thiện, cởi mở và có trách nhiệm nhưng khối lượng công việc nhiều
Công ty lớn, các bên liên quan đa dạng, nhiều phòng ban, nhiều cơ hội học tập nhưng lộ trình thăng tiến không rõ ràng