Việc làm Navigos

Cập nhật 27/08/2024 21:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN NAVIGOS GROUP VIỆT NAM
Sales Operations & inventory Planning & Management
Navigos
3.7
49 đánh giá 477 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Position's role:

- Drive continuous improvement of the overall Sales, Operations, and Inventory Planning process by implementing best practices and achieve expected service level of delivery to markets with minimized inventory and the lowest cost

- Lead regional process improvement projects and maximize output from team members and leverage internal resources to supports the organizational focus


Responsibilities:

- Provide strategic support to the regional SCM leader in making data-driven decisions.

- Manage and prioritize SCM projects, allocate resources effectively, and track progress.

- Develop and implement standardized SCM processes across the APAC region.

- Drive the Annual Operating Plan, ensuring target achievement and KPI alignment.

- Analyze regional business environments and implement best practices.

- Contribute to long-term SCM strategies and operational excellence.

- Design and maintain regional SCM policies, guidelines, and systems. - Collaborate with global and regional teams to ensure alignment and standardization.

- Streamlining SCM processes like lead time management, EDI, and intercompany ATP.

- Collaborating with country leaders to optimize inventory levels, reduce excess stock, and improve S&OP KPIs.

- Analyzing inventory data to identify trends and drive continuous improvement.

- Developing and maintaining inventory management policies and guidelines.

- Participating in regular planning meetings to ensure alignment and effective decision-making.

- Aligning inventory planning with the annual operating plan and product life cycles.

- Implementing cross-functional strategies to optimize inventory across the region.


Job requirements

● Master’s degree of SCM major is preferred. Deep level of knowledges and 5-10 years experiences in S&OP (Sales and Operations Planning) with basic understanding of E2E SCM including manufacturing & purchasing, order management

● Experience of global/cross-country S&OP jobs

● User experience of ERP (SAP is preferred)

● With a strong conceptual understanding of Global Supply Chain & Inventory Management practices & techniques desired

● Proven leadership and team management skills with strong interpersonal communication ability with multi-national colleagues and adaptation

● Strong Project management skills and experiences (SCM area is preferred), scheduling, resource management, problem solving and collaboration.

● Open minded, take challenges & embrace changes with innovation and creativity

● Excellent communication and presentation skills

● Strong analytical skills. Advanced skills of reporting & analysis, good with numbers. Good at tools functionalities in spreadsheet and presentation slides.

● Logical thinking and ability to work under high pressure. Take actions in demanding environment

● Fluent in English in both written and oral

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 20 Tòa nhà e.town Central, 11 Đoàn Văn Bơ - phường 13 - Quận 4 - TP Hồ Chí Minh.

Navigos Group tự hào sở hữu những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực tuyển dụng tại Việt Nam, bao gồm VietnamWorks - cổng thông tin tuyển dụng trực tuyến và Navigos Search - dịch vụ tuyển dụng nhân tài cấp trung và cấp cao hàng đầu Việt Nam.

Đến nay, ở cột mốc kỷ niệm 20 năm thành lập và hoạt động tại thị trường Việt Nam, tài sản quý báu nhất mà Navigos Group có được chính là cơ sở dữ liệu ứng viên lớn nhất và toàn diện nhất. Được biết đến nhờ văn hóa dịch vụ chất lượng và luôn lấy con người làm trọng tâm, chúng tôi đã duy trì được vị thế Nhà cung cấp dịch vụ tuyển dụng hàng đầu tại Việt Nam từ khi thành lập vào năm 2002.

Sự tăng trưởng ổn định của công ty đã giúp chúng tôi liên tục thiết lập nên những cột mốc mới - trong đó cột mốc đặc biết nhất là sự sát nhập với en-Japan, một tập đoàn quốc tế đứng đầu khu vực với nhiều chuyên môn về nhân sự và tuyển dụng

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Teambuilding
  • Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập vào năm 2002

Mission

  • Luôn nghiên cứu, phát triển các giải pháp kỹ thuật công nghệ mới nhằm phụ vụ và đem lại sự hài lòng đến Quý Khách Hàng.

Những nghề phổ biến tại Navigos

Bạn làm việc tại Navigos? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Navigos

Navigos

Click để đánh giá