- We develop a closed-loop platform empowering brands and agencies to stay on top of the market trends, monitor digital shelf, automate campaigns, and leverage operational insights for digital commerce growth.
- Our platform serves a varied client including leaders, operators, and scientists in media, marketing, and e-commerce teams across brands, digital agencies, e-commerce enablers, and marketplaces, facilitating efficient revenue generation on Retail Media Network, a $100B category that will dominate the digital advertising for a decade.
- We earn a track record of facilitating over $3 billion in GMV, optimizing more than $200 million in media spend, and catering to clients in over 10 countries worldwide.
- Recognized in Gartner's Market Guide for Digital Shelf Analytics alongside 15 other leading global SaaS companies from the US, Europe, and India.
- Our aspiration is to develop a Positional Software that simply change the way that advertisers gather insights and make decisions. A combination of Notion and The Trade Desk.
- Backed by “Surge by Peak XV Partner”.
We are seeking a highly skilled Software Engineer to join our team and take ownership of the integration between our platform and retail media channels. The ideal candidate will have a strong background in software development, with expertise in building robust and scalable integrations that connect disparate systems and data sources.
- Design, develop, and maintain integrations between Epsilo’s platform and various retail media channels, such as e-commerce platforms, advertising networks, and data providers.
- Collaborate with cross-functional teams, including Product Management, Sales, and Customer Success, to understand integration requirements and prioritize development efforts.
- Architect scalable and resilient integration solutions that ensure seamless data exchange and real-time communication between Epsilo’s platform and external systems.
- Implement best practices for data synchronization, transformation, and validation to ensure data integrity and accuracy across integrated systems.
- Monitor integration performance and troubleshoot issues as they arise, working closely with internal teams and external partners to resolve technical challenges in a timely manner.
- More than 4 years of experience working with Java or Python
- Have worked on at least 3 years in bank, e-commerce, logistics domain, is an advantage
- Having experience in charge of Frontend: Basic (HTML,Javascript, jQuery)
- Proficient in using database management systems (MySQL, SingleStore, ElasticSearch, Apache Ignite,…)
- Experience with data Processing: Apache Kafka, Apache Flink,…
- Good problem-solving skills and business logic thinking
- Experience working in groups (3-5 people)
- 14 days annual leave per year, allowing ample time to rest and recharge
- Comprehensive PVI insurance coverage after passing probation
- Complimentary lunch & parking for convenience
- Team bonding activities with a budget of $20 per person per month
- Exciting company trip annually to foster team spirit
- State-of-the-art company laptop provided for your professional use
- Technical Skills Assessment: Candidates will receive an assessment via email, which must be completed within the specified timeframe.
- First Interview: This interview will be conducted by Manager, and will focus on evaluating your technical expertise and problem-solving abilities.
- Second Interview: Conducted by CEO, this interview will involve an in-depth discussion of your past project experiences and future professional aspirations.
Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu (EuP) được thành lập năm 2007, là một trong 5 nhà sản xuất chất độn nhựa filler masterbatch hàng đầu thế giới. Hiện nay sản phẩm của EuP có mặt trên cả ba miền Bắc – Trung – Nam và xuất khẩu hơn 100 quốc gia trên thế giới. Với tiềm lực tài chính mạnh mẽ; Định hướng chiến lược rõ ràng của Ban Lãnh đạo; Tinh thần đoàn kết lao động nỗ lực của tập thể CBCNV; Hệ thống dây chuyền thiết bị hiện đại. Từ đó, Công ty CP Nhựa Châu Âu đã và đang khẳng định được uy tín, thương hiệu của mình trên thị trường trong và ngoài nước.
Trải qua 16 năm xây dựng và trưởng thành, EuP đã trở thành cái tên số 1 trên thị trường filler masterbatch toàn cầu. Với tôn chỉ không ngừng đổi mới, sáng tạo, Nhựa Châu Âu tin rằng nguồn nhân lực chính là chìa khóa cốt lõi cho sự thịnh vượng và trường tồn của doanh nghiệp.
Với vị thế là nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới, EuroPlas tự hào đem tới giải pháp vật liệu nhựa độc đáo, giúp nhà máy của khách hàng tối ưu được chi phí sản xuất, nâng cao năng lực cạnh tranh của doanh nghiệp trên thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng các chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm tai nạn theo quy định Bộ Luật Lao Động
Các hoạt động ngoại khóa
- Nghỉ mát, du lịch hằng năm
- Party kỉ niệm ngày thành lập, các sự kiện Lễ, Tết, 30/4 - 01/05..
- Câu Lạc Bộ thể thao
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, Thành lập Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu
- Năm 2008, Khánh thành nhà máy tại Hà Nam với công suất 700 tấn/tháng
- Năm 2010, Lần đầu tiên EuP tham gia hội chợ K - Hội chợ ngành nhựa lớn nhất thế giới tại Đức - đặt nền móng cho hoạt động xuất khẩu
- Năm 2011, Khánh thành nhà máy thứ hai tại Nghệ An trên diện tích 30.000 m2, chạm mốc công suất 11000 tấn/tháng
- Năm 2018, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building I
- Năm 2019, Ra mắt nhãn hiệu Nhựa sinh học BiONext và giới thiệu tại Hội chợ K 2019
- Năm 2020, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building II
- Năm 2021, EuP trở thành nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới
- Năm 2022, Khởi công xây dựng nhà máy Nhựa Châu Âu Long An.
Mission
- Nâng cao lợi thế cạnh tranh cho doanh nghiệp thông qua các giải pháp nguyên liệu tối ưu.