Mô tả công việc
- Manage inventory materials in order and well-arranged, keep track on in-out facility items in the storage
- Monthly check storage and make inventory reports
- Monthly make tools and materials purchase order lists, support for payment papers
- Be in charge of registering and canceling access cards, parking cards for employees
- Request approval, payment in accordance with budget allocation (Compare and confirm trackinglist, collect invoice, contract)
- Order monthly stationery, water, and meal registration for employees
- Provide the administrative works on daily basis
Yêu cầu công việc
- Graduated from University.
- Preferably with at least 1 year of experience working in office, buildings, companies, or projects.
- Knowledge and experience in administrative work.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check-ups, team-building activities, paid leave, holiday gifts, etc
- Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance
- Support for parking, lunch, tea, and coffee
Công ty TNHH Phân Phối và Dịch Vụ Hùng Cường, thành lập ngày 05 tháng 11 năm 2012, là doanh nghiệp độc quyền phân phối ngành hàng sữa bột Nutricare, nước Yến Nunest với cho mọi lứa tuổi và 80 SKU Bình sữa nhãn hiệu PUR ( nhập từ Thái Lan) .
Dưới sự dẫn dắt sâu sát từ Ban lãnh đạo, cùng với đội ngũ hơn 1000 nhân viên khắp các tỉnh thành đã tạo nên văn hóa Hùng Cường đa dạng nhiều màu sắc nhưng đồng nhất.
Mang trên mình sứ mệnh “tất cả vì sức khỏe cộng đồng”, Hùng Cường mong muốn trở thành công ty phân phối uy tín nhất trên toàn quốc và cam kết chỉ phân phối những sản phẩm có giá trị, dịch vụ hoàn hảo, phát triển bền vững.
Review PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG
Công ty phát triển tốt, môi trường ổn, lãnh đạo hơi nóng nhưng tốt bụng, có nghỉ mát hằng năm (RV)
Phúc lợi tốt, tổ chức company trip hằng năm, nhân viên hỗ trợ giúp đỡ nhau trong công việc (RV)
Thường đổi văn phòng hằng năm, môi trường làm việc chuyên nghiệp (RV)