Phát Triển Dịch Vụ Và Thương Mại Quốc An

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Phát Triển Dịch Vụ Và Thương Mại Quốc An

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Marketing/ Truyền thông
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục
Công nghệ thông tin
Kỹ thuật
Chăm sóc sức khỏe
An ninh - Bảo vệ

Việc làm Phát Triển Dịch Vụ Và Thương Mại Quốc An

Cập nhật 24/12/2024 12:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Phát Triển Dịch Vụ Và Thương Mại Quốc An
Sales Force Effectiveness Manager - Trade
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Role:

Drive Sales Force/CMM effectiveness and efficiency through building sales fundamentals, including operationalizing sales strategy, optimizing sales force structure, size and deployment, selling and operation processes, data and scorecards, sales force automation, roles and KPI, field discipline guidelines as well as incentive and rewards.

Accountabilities:

1. Sales/CMM Strategy Operationalization

Engage with and support Sales Force/CMM to operationalize sales strategy in terms of:

  • Understanding sources of growth at territory, sales route and outlet levels
  • Understanding geographic and channel dynamics
  • Executing customer segmentation, classification, prioritization and targeting

2. Sales Force/CMM Structure, Sizing and Deployment

  • Optimize sales force size, structure and deployment based on territory potential, customer classification, customer facing time and span of control

3. Selling and Sales Operation Processes

  • Design, align, deploy and enable stakeholders in executing selling and sales operation processes (MCL, target setting and allocation, customer master data management, Sales Force/CMM master data management, guidelines on field execution and disciplines, etc.)
  • Act as a custodian for assigned selling and sales operation processes by tracking process execution by stakeholders to ensure process compliance as well as process improvement and simplification.

4. Sales Force/CMM Roles, KPI, Incentive and Rewards

  • Define and clearly communicate role, KPIs for each Sales Force/CMM position (in line with ANI principle on 2 sales metrics and 3 KPIs)
  • Review/design/communicate incentive and reward scheme to support business priorities (90% sales banker, sales-KPI weight: 70-30, sales measure in value, awards for 15% top performers)
  • Act as a custodian for incentive implementation (sales and KPI performance, incentive calculation/payout SOP and award qualifying process)

5. MIS Data and Reports/Dashboards

  • Develop insights into Sales Force/CMM and Management requirements for data and reports (leadership and senior managers, SLM, FLM)
  • Work with MIS to propose MIS report templates (trackers and dashboards for TMS/IMS/off-take sales, KPIs, NU, ACNielsen market share, Inventory, DOH and AR collection)
  • Roll out MIS report templates to the Sales Force/CMM and enable FLM/FLM to understand, analyze and interpret MIS dashboards for taking timely actions

6. Sales Force/CMM Automation

  • Collaborate with SFA to identify opportunities for Sales Force/CMM automation to improve productivity
  • Support SFA in proposing and aligning with stakeholders on solutions to Sales Force/CMM automation
  • Modify selling and sales operation processes as part of automation solutions

7. SFE Project and Initiatives

  • Identify issues and opportunities with root causes related to sales/CMM fundamentals
  • Work with stakeholders (e.g. Sales leadership, SLM and FLM) to propose and align on SFE initiatives to build sales fundamentals and improve sales productivity via specific SFE projects
  • Roll out and drive execution of SFE projects in conjunction with stakeholders

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum 5 years of experience in managerial/supervisory role in pharma, FMCG, nutrition, consulting industry
  • Bachelor degree
  • Good English skill


 

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Quận 11, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Phát Triển Dịch Vụ Và Thương Mại Quốc An
Phát Triển Dịch Vụ Và Thương Mại Quốc An Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô B1-R6-K3-K4 + B1-R6-14 Tầng B1-R6 Tòa nhà Vincom Mega Mall - Royal City 72A Nguyễn Trãi, Phường Thượng Đình, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty Cổ phần Phát triển Dịch vụ và Thương mại Quốc An với thương hiệu “MBS - MIND BODY SOUL” bắt đầu hoạt động từ năm 2020, đã và đang khẳng định được Uy tín và Thương hiệu qua các sản phẩm dịch vụ về chăm sóc sức khỏe, sắc đẹp chuyên biệt dành riêng cho phái nữ trong thời đại mới.

Lô B1-R6-K3-K4 + B1-R6-14 Tầng B1-R6 Tòa nhà Vincom Mega Mall - Royal City 72A Nguyễn Trãi, Phường Thượng Đình, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2020

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Phát Triển Dịch Vụ Và Thương Mại Quốc An

Bạn làm việc tại Phát Triển Dịch Vụ Và Thương Mại Quốc An? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phát Triển Dịch Vụ Và Thương Mại Quốc An

Phát Triển Dịch Vụ Và Thương Mại Quốc An

Click để đánh giá