Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· CRM database maintaining and reporting, technical support and training for systems users, manage internal processes
· Technical support for CEM/CRM strategic planning, omnichannel/multichannel solutions, automation
· Management of targeted campaign based on specific segmentation of CRM system
· Sales Funnel system management in collaboration with Sales Department: KPIs achievement, Lead quality monitoring
· Technical support of customer satisfaction, customer contact and interaction program management
· Collaborate with outbound and inbound stakeholders for CRM performance
· Point of contact for CRM systems users (back-office)
Yêu Cầu Công Việc
· Degree in IT, Finance, Marketing, Business Administration or related field
· At least 2 year of solid working experience in a similar role
· Strong knowledge and practice of data systems and CRM platforms (SAP, DMS…)
· Analytical thinking, data-driven, process-focused aptitude
· Strong IT knowledge and excellent MS Office skills (Outlook, Word, Excel, PPT…)
· Good presentation and managerial skills
· Proficient verbal and written English and Vietnamese communication skills
· Strong team player and effective working in matrix environments
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.