Mô tả công việc
MAIN DUTIES:
Administration
• Control and acknowledge all store requisitions and purchase requests in the absence of the outlet manager
• Fill up the weekly cleaning plan in the absence of the outlet manager
• Issue and follow up on all needed maintenance requests in the absence of the outlet manager
• Fill up the daily acknowledgement form
• Fill up the log book in absence of the outlet manager
• Communicate to outlet Manager any areas of concerns
• Give regular feedback to the outlet Manager in regards to the performance of the team
• Give regular feedback to the outlet Manager in regards to the guest comments
• Support the outlet manager in the implementation of any special events
• Ensure excellent communication within the team
• Support the outlet managers in any tasks or responsibilities that is the area of competences of the supervisor
Financial and Revenue Responsibilities
• Communicate the financial target (budget) to the team
• Is active and work hard to reach the budget
Training and Human Resources Management
• Train the team according to the monthly training plan
• Issue training checklist for all given training
• Establishes effective employee relations and maintains the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees
• Control the grooming of each F&B staff
• Give regular positive and negative feedback to all waiters in a constructive way
Guest Service Responsibilities
• Ensure full guest satisfaction at any time
• Develop customer loyalty and recognition
• Introduce and up sell any special events / promotions
• Gather guest feedback and report to outlet Manager
• Handle and follow up on any guests complains in absence of the outlet Manager
• Report any complains / good or bad comments to the outlet manager
• Work hard to satisfy any guest requests
Operational Responsibilities
• Ensure smooth and efficient service at any time
• Ensure proper atmosphere of each outlet according to the time of the day (music, lighting, aromas, temperature…)
• Ensure good communication between kitchen, bar and service team
• Check all buffet set up
• Check restaurant and table set up
• Know and ensure full follow up on the Sofitel brand standards
• Control the cleanliness of bar counter and back office
• Ensure proper organization of each service stations
• Ensure efficient sequence of service
• Follow up that all given training and fully followed by the staff
• Handle and follow up on any guests complains
• Report any guest complains to Asst DFB
Meetings to attend
• Attend the daily F&B morning briefing
• Attend be monthly promotion meeting in absence of the outlet Manager
• Attend the weekly pre con meeting in the absence of the outlet manager
• Attend the monthly FB manager meeting in the absence of the outlet manager
Miscellaneous
• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.
• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.
Quyền lợi được hưởng
Employee benefit card with discounted rates in Accor Hotels worldwide + other offers.
Talent development through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within the property, the company and across the world!
Contribute and make a difference to the Metropole community and to the city through our social responsibility activities, such as Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Minimum 3 years experience in the same position
• Solid foundation on client handling & business development
• Excellent communication and interpersonal skills
• Strong in Microsoft Office suite
• Fluent in English and Vietnamese (spoken& written)
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên vui lòng gửi CV qua hoteljob.vn hoặc liên hệ trực tiếp
Công ty Cổ phần Tầm nhìn Quốc tế Aladdin ra đời vào ngày 02/03/2017 với lĩnh vực kinh doanh chính là Ẩm thực (F&B), Aladdin định hướng xây dựng và phát triển theo mô hình chuỗi các nhà hàng với khao khát mang ẩm thực Việt Nam vươn ra Thế giới.
Aladdin là chủ sở hữu hệ thống nhà mang thương hiệu Bò Tơ Quán Mộc gắn liền với phong cách Hà Nội thập niên 80, Bò tơ quán mộc đã để lại dấu ấn đặc biệt với thực khách và hiện tại đang là thương hiệu Bò tơ số 1 tại thủ đô Hà Nội.
Trải qua qua giai đoạn xây dựng thương hiệu và đặt nền móng với 10 nhà hàng đầu tiên hoàn thành vào tháng 7 năm 2022 với quy mô nhân sự là hơn 700 nhân viên. Hiện tại, Aladdin đang bước vào giai đoạn tăng tốc và phát triến bứt phá thông qua việc nhân bản chuỗi nhà hàng Bò tơ quán mộc trên khắp đất nước.
Gắn với tốc độ phát triển, Aladdin cũng tập trung xây dựng và phát triển văn hóa doanh nghiệp để tất cả các thành viên khi gia nhập vào Aladdin đều có chung một đích đến và cùng nhau chinh phục thành công.
SỨ MỆNH của Aladdin là xây dựng cộng động Aladdin HẠNH PHÚC VIÊN MÃN, mang lại những trải nghiệm HẠNH PHÚC cho khách hàng.
TẦM NHÌN của Aladdin là năm 2025 sở hữu 100 nhà hàng khắp Việt Nam, năm 2028 là Công ty ẩm thực số 1 Việt Nam
Cộng đồng Aladdin luôn sống với 6 GIÁ TRỊ CỐT LÕI:
1. Đặt khách hàng làm trung tâm: Là đặt sự hài lòng của khách hàng là ưu tiên số 1 trong mọi suy nghĩ và hành động.
2. Integrity: Là trân trọng lời nói của bạn.
3. Coi mình là gốc rễ: Là từ bỏ quyền coi mình là nạn nhân
4. Cầu tiến: Là sẵn sàng say yes với mọi mục tiêu và tin tưởng sẽ đạt được mục tiêu
5. Yêu thương và hỗ trợ đồng đội
6. Trung thực: Là thể hiện trung thực trên 3 khía cạnh về tài chính, về mối quan hệ và về công việc
Aladdin quan niệm vạn sự khởi nguồn từ con người, con người là tài sản vô giá, là trung tâm của sự phát triển và động lực để phát triển. Tất cả hoạt động kinh doanh của Công ty đều chỉ hướng đến kết quả cuối cùng là mang lại hạnh phúc nhân viên và toàn bộ cộng đồng. Do vậy, phúc lợi lớn nhất bạn được hưởng khi gia nhập vào công ty là gia nhập vào một DOANH NGHIỆP HẠNH PHÚC
Review Quốc tế Aladdin
Chế độ ổn, mức lương khá, làm chủ công nghệ, công việc ổn định (RV)
Môi trường làm việc ở đây tốt với Fresher/Junior.(RV)
Đợt vừa rồi công ty có thêm chính sách tặng cốc đẹp cho nhân viên(RV)