Việc làm Tập đoàn Bắc Hà

Cập nhật 14/11/2024 06:21
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Tập đoàn Bắc Hà
Kitchen Secretary/ Thư ký Bếp
Tập đoàn Bắc Hà
19 việc làm 11 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận

Mô tả công việc

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)

Administrative and coordination

• Update and maintain Executive Chef’s calendar, remind him/her regarding meetings and appointments scheduled

• Answer calls according to hotel standards

• Ensure that all correspondences, faxes, messages, emails are responded in a timely manner/disseminated accordingly

• Provide secretarial support such as drafting correspondences including those of confidential nature and minutes-taking for departmental meetings

• Prepare and distribute letters, reports and memos in an efficient manner

• Manage daily Banquet Event Orders and distribute to all relevant departments

• Handle and maintain all administration relating to new and existing culinary colleagues movement in the department, including casual labour

• Report and collate the accident reports and Workplace Safety checklist according to the Health & Safety policy

• Plan and administer the department duty roster and maintain the department medical leave records for submission to Talent & Culture Department

• Ensure proper requisition and control of office & kitchen supplies; follow up on delivery of materials

• Assist culinary colleagues in expense claims and reimbursement

Other Responsibilities

• Maintain complete knowledge of all F&B services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features

• Be well versed in hotel fire & life safety/emergency procedures

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

• Performs duties in a timely and efficient manner in accordance with the Hotel policies and procedure.

• Maintains professional business confidentiality.

• Sees to proper handling, usage and maintenance of office equipment and supplies; maintains cleanliness of the F&B Office.

• Types memorandums, letters, faxes, reports and other correspondence including those of confidential nature for Superior and his assistants.

• Maintains proper records all memos and letters; Organizes and files documents in a systematic manner i.e. according to departments.

• Takes and transcribes minutes of departmental meetings.

• Answers and places telephone calls for superiors; arranges appointments for superior and reminds him of it.

• Opens reads and sorts incoming mail for the department; dispatches and records outgoing mail.

• Maintains adequate stock of office supplies; controls all stationary supplies for the department


Quyền lợi được hưởng

  • Accommodation for Candidate who come from another city/Chỗ ở cho ứng viên đến từ thành phố khác
  • Service charge/Phí dịch vụ
  • 2 days off / week/ Nghỉ 2 ngày/tuần
  • Full Social Insurance/Bảo hiểm xã hội đầy đủ
  • Shuttle bus from the hotel to Phan Thiet City and back/Xe đưa đón từ khách sạn đến Thành phố Phan Thiết và ngược lại
  • International work environment/Môi trường làm việc quốc tế
  • Duty meal/Bữa ăn theo ca

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s Degree or Diploma in English Language University, Food & Beverage, or related field.
  • 2 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
  • Well versed with personal computer and operates various computer software programs in order to increase office efficiency.
  • Good writing and speaking English skills.

Yêu cầu hồ sơ

- CV/ Hồ sơ ứng tuyển

- Potrait Photo/ Ảnh thẻ

- Residence documentary/ Xác nhận cư trú

- Notaried ID Card/ Căn cước công dân

- Health check/ Giấy khám sức khỏe

- Criminal Record/Lý lịch tư pháp

Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần Tập đoàn Bắc Hà
Tập đoàn Bắc Hà Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 29, ngõ 106 Hoàng Quốc Việt, Nghĩa Tân, Cầu Giấy,

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN BẮC HÀ là công ty chuyên đầu tư, phát triển dự án nhà ở, căn hộ tại Việt Nam, được thành lập vào năm 2005 với 100% vốn tự có. Vượt qua thời điểm khó khăn nhất của thị trường bất động sản , công ty hiện là chủ đầu tư của nhiều dự án có qui mô lớn, hiện đại đã và đang được triển khai, tiêu biểu có thể kể đến như dự án HH2, Khu nhà ở hỗn hợp Bắc Hà Trung Văn- C14, khu nhà ở hỗn hợp Bắc Hà Phùng Khoang C37,.. với các hạng mục nhà biệt thự, nhà liền kề, chung cư cao tầng và các siêu thị, showrooom..

Sau hơn 10 năm xây dựng và trưởng thành, Công ty Cổ phần Tập đoàn Bắc Hà đã nhanh chóng trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu, có uy tín lớn trong lĩnh vực kinh doanh phát triển nhà, đầu tư dự án, cao ốc văn phòng, trung tâm thương mại và căn hộ cao cấp.

Với kinh nghiệm nhiều năm của mình trong ngành Bất Động Sản, Băc Hà tự tin sẽ mang đến cho chủ nhân của những căn hộ một tổ ấm tuyệt vời nhất.

Với đội ngũ cán bộ lãnh đạo giàu kinh nghiệm và có tầm nhìn xa, đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, năng động, sáng tạo cùng với đội ngũ cộng tác viên đang làm việc chuyên sâu trong các lĩnh vực chuyên môn, Công ty Cổ phần Tập đoàn Bắc Hà đã và đang khẳng định chỗ đứng vững chắc trong lĩnh vực xây dựng và kinh doanh thương mại; tạo dựng được sự tín nhiệm từ phía khách hàng và trở thành đối tác tin cậy đối với nhiều tổ chức, nhà đầu tư nước ngoài tiềm năng đang tìm kiếm cơ hội hợp tác và phát triển tại Việt Nam

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Bắc Hà

Bạn làm việc tại Tập đoàn Bắc Hà? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Bắc Hà

Tập đoàn Bắc Hà

Click để đánh giá