Việc làm Tập đoàn Y khoa Hoàn Mỹ

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN HOÀN MỸ VIỆT NAM
Hr & Admin Specialist - Đức Hòa, Long An
Tập đoàn Y khoa Hoàn Mỹ
4.2
8 đánh giá 44 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 18
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 18
Thông tin cơ bản
Mức lương: 18 - 27 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 25/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Long An

Mô tả công việc

Responsibilities:

  • Coordinate/arrange recruitment activities, including but not limited to job posting, channel selecting, interview scheduling, operators hiring, etc.
  • Onboarding new hires, orientations and administer leave/personnel changing records
  • Follow up on (i.e. new hires and leavers) check-in and check-out procedure
  • Manage operators’ attendance records and ensure its accuracy for payroll calculation
  • Maintain employment contracts and personnel files by abiding by all local laws and regulations
  • Work with 3rd parties/Accounting team to ensure the on-time payment of salary for Operators
  • Office/Dormitory/Canteen administration and logistical support in case of need, such as office/dormitory/Canteen daily management, reception, office supplies procurement, staff event plan & organization, license and company chop administering, etc.
  • Provide all HR and Admin. support on social compliance audits for different clients to ensure “pass” result
  • Administer all expresses among different Umbra offices to make sure on-time delivery and high efficiency of cost
  • Other tasks assigned by Superior

Yêu cầu công việc

Desired Skills and Experience:

  • College degree or above.
  • Strong work ethic and a positive attitude
  • Minimum 5 years of HR & Admin. experience with factories, working in MNC is a plus.
  • Familiar with local laws and regulations
  • Good command of oral and writtenEnglish
  • Work meticulously and conscientiously, take responsibility, good communication and coordination capabilities.
  • Proficiency in MS Office and Outlook

Working Conditions:

  • Work is performed both in the office and on the production floor, with the majority of time spent in office environment.
  • There is a low level of risk for accidents involved in this position.
  • This role requires constant communication and coordination with all departments and the international management team.
  • Mental stress is relative to producing accurate work, meeting deadlines and responding to urgent requests.

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN HOÀN MỸ VIỆT NAM
Tập đoàn Y khoa Hoàn Mỹ Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 357 đường Hoàng Hoa Thám, Phường Liễu Giai, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Tập đoàn Y khoa Hoàn Mỹ – hệ thống y tế tư nhân hàng đầu tại Việt Nam, đang tập trung nâng cao năng lực khám, chữa bệnh chuyên sâu, đầu tư thêm các cơ sở mới, nhằm đáp ứng nhu cầu chẩn đoán sớm và điều trị hiệu quả các bệnh lý phức tạp đang ngày càng gia tăng tại Việt Nam.

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN HOÀN MỸ VIỆT NAM đang đẩy mạnh đầu tư hàng loạt thiết bị y tế hiện đại tại 14 bệnh viện và 7 phòng khám nhằm hỗ trợ chẩn đoán và nâng cao năng lực phẫu thuật trong một số chuyên khoa (bao gồm mạch máu, tim mạch, thần kinh, Ung thư và chỉnh hình).

Vào giữa tháng 4.2024, Bệnh viện Hoàn Mỹ Sài Gòn – thuộc Tập đoàn Y khoa Hoàn Mỹ là đơn vị đầu tiên tại Việt Nam và thứ hai tại khu vực Đông Nam Á đưa vào vận hành hệ thống cộng hưởng từ công nghệ cao kết hợp trí tuệ nhân tạo 3.0 Tesla SIGNA™ Hero của GE HealthCare (Hoa Kỳ).

 

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Y khoa Hoàn Mỹ

Bạn làm việc tại Tập đoàn Y khoa Hoàn Mỹ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Y khoa Hoàn Mỹ

Tập đoàn Y khoa Hoàn Mỹ

Click để đánh giá