We are looking for General Manager - Melia Ba Vi Mountain Retreat (Hanoi - Vietnam).
Nestled amidst the breathtaking natural vegetation of the Ba Vi Mountains, this stunning mountain resort also carries the irresistible charm of the French colonial era. The stunning panoramic views of the Northern Delta and the peaceful atmosphere of the oasis will wash away your worries and completely relax your body. This inspiring retreat combines European comfort with distinctive Vietnamese traditions, stimulating all the senses with its splendid design and impeccable service.
Just 55km from Hanoi, Meliá Ba Vi Mountain Resort is a destination that blends French colonial architecture with Vietnamese village style. The rooms are comfortable and have a rustic atmosphere from the terrace, garden or balcony, allowing you to enjoy the majestic mountain scenery while meditating. Using only local, fresh and organic ingredients, our chefs at Senses Restaurant and Tonkin Restaurant ensure a unique and memorable culinary experience.
Position Profile:
The General Manager, as the highest position of the Hotel’s management, will be responsible for the whole operation and for the leadership of the Hotel’s team towards the achievement of all the objectives and within the implementation of the Company’s guidelines and policies. This position will maintain a strong relationship with the property owner through proactive and ongoing communication.
The General Manager will be in charge of the planning, coordination, management and analysis of results of all the departments and will oversee the implementation of the procedures and policies of Meliá Hotels International, and of the established goals and objectives.
The General Manager will uphold the service quality, the brand standards and the maintenance of the facilities, while ensuring the respect of the Health & Safety regulations and the Sustainability & Talent Management corporate policies.
Main requirements:
- At least 3 years of experience as General Manager in a Hotel of the same category and similar size in the international Hospitality.
- Proven management experience at high-scale/ luxury Resort Hotels.
- College level degree in Business Administration, Economics or equivalent Hotel Management or Tourism related education.
- Solid functional knowledge of all department operations.
- Outstanding leadership abilities.
- Strong Sales & Marketing skills.
- Excellent management of Human Resources & Talent.
- Management of profitability.
- Good knowledge of Revenue Management.
- Good understanding of the Sustainability and the Environmental protection areas.
- Excellent communication level in English is mandatory.
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.
Review Tập đoàn Hoàng Minh
Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.