Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Objective of the Position:
The position is in charge of managing All FGs and semi-products received from production including finished goods, work-in-process, blocked/left overs/ approved FG. for destruction and assures efficient packing & loading, accurate on-time shipping.
- In charge of controlling and supervising all activities of Store facility, daily involves overseeing team performance, expediting the receiving and shipping of goods, and ensuring efficient, organized storage complying GMP.
- Strive for minimizing warehousing costs including transport cost, energy saving program, overtime cost.
- Leads problem-solving activities as necessary.
Duties & Responsibilities:
Inventory control
1). To manage inbound and outbound stock movement of finished goods warehouse operation. Ensuring that inventory records are accurate and that there are measures in place to control inventory
2). To coordinate with the related Managers (Production, Sales support and Import/Export) in preparing specified finished products for storing and planning delivery.
3). To coordinate with the QC Manager in handling quality issues concerning finished products in stock.
4). To conduct energy saving program in Warehouse, transport cost and OT
5). To update stock data on a regular basis and make regular stock reports to the BOD and to the Chief Accountant.
Warehouse layout: Planning the warehouse layout to maximize space and prevent loss or damage
6). To supervise and train WH staffs (packing, forklift), vehicles and other equipment, oversee security, sanitation and administration functions.
7). To perform proper packing activities (including wooden box, pallets) control assigned as ISO procedures and instructions.
8). To make proposals for how to improve stock control and optimise costs.
Shipment preparation: Ensuring that shipments are ready for delivery, including generating packing lists and bills of lading
Shipment delivery: Ensuring that all scheduled shipments are delivered on time and accurately
Other ad hoc tasks as assigned
KPI
- No complaints from customers and related departments
- No mistakes by staffs causing damage to company.
- Energy saving, cost saving on transport and OT
Yêu Cầu Công Việc
1. College/Bachelor of Industrial management/Business Administration/ Accounting/ Logistics & Supply chain.
2. Working English communication
3. Computer skills (excel, word)
4. Basic knowledge about Food safety & Hygiene
5. Knowledge in Quality Management System (ISO 9001:2000, HACCP and ISO 22000).
6. 2+ years of experience in a warehouse lead role
7. Honest, organized, proficient knowledge of warehouse procedure and policy
8. Capable problem-solving and leadership
9. Ability to work with all levels of company staffs
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.
Review Tập đoàn Hoàng Minh
Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.