Mô tả công việc
Develop and implement the fulfillment-from-store strategy, integrating physical stores into the eCommerce fulfillment network.
Collaborate with store teams and logistics partners to set up processes, systems, and training for efficient and accurate order fulfillment from store locations.
Monitor fulfillment performance metrics, identifying opportunities for improvement and implementing solutions to enhance speed, accuracy, and customer satisfaction.
Work closely with inventory management teams to ensure real-time visibility of stock availability across stores and eCommerce platforms.
Coordinate with the online commercial team and store teams to optimize product availability for omnichannel fulfillment.
Provide recommendation, assist troubleshooting with Store staff
2. Livestream Operations at Stores:
Support Commercial Team and Store staff for livestream operation at store, assortment selection and provide the sample, backend set up
Lead the development of livestream capabilities at store locations, working with store staff to train and equip them for livestreaming activities.
Work with external agencies and KOLs when necessary to coordinate joint livestreaming events at store locations.
Collaborate with Commercial and Store team to create a schedule for store livestreams, aligning with promotional campaigns and product launches.
3. Training and Development:
Develop training materials and conduct workshops for store staff to enhance Omnichannel Operations skills and support business
Ensure store staff knowledge continuous quality improvement and Consistency
4. e-Commerce Operation Support
Collaborate and Support T1 Loyalty program roll out and maintain daily operation
Prepare return and refund report and work with related team to increase customer satisfaction
Yêu cầu công việc
Education: Bachelor's degree in business, Ecommerce, or a related field.
Experience:
3+ years of experience in retail operations, eCommerce, or omnichannel logistics, preferably within the fashion or sports industry.
Experience in managing fulfillment processes, including store or warehouse operations, is highly desirable.
Proven track record of working cross-functionally with store teams, logistics, and marketing departments
Technical Skills:
Ability to plan, prioritize, and manage multiple tasks within tight deadlines.
Strong initiative and problem-solving skills.
Excellent communication skills, effective at all levels of the organization.
Detail-oriented with strong interpersonal and stakeholder management capabilities
experience in training and developing is a plus
Competency: (Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)
Operational: Ability to adapt quickly in a fast-paced environment and manage evolving requirements to support business growth. Problem-solving skills to enhance efficiency and quality
Managerial: Strong project management skills with the ability to manage multiple initiatives simultaneously, ensuring seamless execution of fulfillment and livestream activities.
Managerial: Analytical mindset for tracking and improving performance metrics related to order fulfillment and livestream effectiveness.
Technical: Knowledge of eCommerce platforms and retail systems, with a focus on integrating physical and digital operations for a seamless customer experience.
Human & Cultural Requirements: Excellent communication and training skills to engage store staff and coordinate with various teams, ensuring effective collaboration and alignment.
Quyền lợi được hưởng
Health checkup
Team building
Happy Birthday;
Review salary once a year;
International, professional and creative working environment with a team of friendly & young colleagues and respecting cultural diversity & difference.
Thành lập năm 2012, với bề dày gần 11 năm kinh nghiệm, OmiGroup đã - đang là lựa chọn tin cậy của nhiều đối tác, tổ chức trong lĩnh vực Y tế số.
Các hệ thống do OmiGroup phát triển sử dụng công nghệ cao, được áp dụng trong các công việc có độ phức tạp như chẩn đoán, xét nghiệm bệnh lý tế bào,…
Ngoài việc cung cấp các sản phẩm dịch vụ công nghệ thông tin, OmiGroup đẩy mạnh nghiệp vụ tư vấn giải pháp, công tác R&D nghiên cứu và tìm ra những giải pháp công nghệ mới, tạo nên sản phẩm mang dấu ấn riêng mình.
OmiGroup là một công ty công nghệ thông tin hoạt động trong lĩnh vực sản xuất và gia công phần mềm cho thị trường Nhật Bản. Với mong muốn vươn lên trở thành một đối tác tin cậy với các công ty Nhật Bản và là đơn vị đi đầu trong việc sản xuất các sản phẩm công nghệ, đem sự sáng tạo của tuối trẻ Việt Nam giới thiệu đến với khách hàng Nhật Bản, Ominext đang từng bước hoàn thiện 3 mũi nhọn: tổ chức quản lý trong công ty - Operation (O), am hiểu nắm bắt thị trường - Market (M) và thực hành sáng tạo - Innovation (I), để tạo ra những giá trị mới trong các sản phẩm công nghệ theo đúng tiêu chí mà cái tên Ominext được tạo ra.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Ominext được thành lập năm 2012.
Mission
- Ominext đang từng bước hoàn thiện 3 mũi nhọn: tổ chức quản lý trong công ty – Operation (O), am hiểu nắm bắt thị trường – Market (M) và thực hành sáng tạo – Innovation (I), để tạo ra những giá trị mới trong các sản phẩm công nghệ theo đúng tiêu chí mà cái tên Ominext được tạo ra
Review Omi Group
Nhân viên rất thân thiện , nhận được rất nhiều cơ hội được thử sức ngay cả khi tôi không có bất kỳ kinh nghiệm nào. (id)
Phúc lợi của công ty khá cao và môi trường làm việc hiện đại, làm thêm giờ có mức lương OT, được hỗ trợ thêm tiền ăn tối. (it)
Không học hỏi được gì (RV)