Mô tả công việc
Developing and Executing Food and Beverage Strategy and Goals
• Works with direct reports to develop and implement promotions, food and wine pairings, menu items and presentations.
• Develops a food and beverage operating strategy that is aligned with the brand's business strategy and leads its execution.
• Ensures integration of departmental goals in game plans.
Leading Food and Beverage Teams
• Ensures that regular, on-going communication occurs in all areas of food and beverage (e.g., pre-meal briefings, staff meetings, culinary team).
• Works with direct reports to review business in house and potential business in surrounding area and troubleshoot potential challenges/conflicts.
• Ensures that regular, on-going communication occurs in all areas of food and beverage (e.g., pre-meal briefings and staff meetings).
• Reviews staffing levels to ensure that guest service and operational needs are met.
• Sets expectations and holds food and beverage leadership team accountable for demonstrating desired service behaviors.
• Provides feedback to employees based on observation of service behaviors.
• Utilizes employee feedback and an "open door" policy to identify and address employee problems or concerns in a timely manner.
• Communicates critical information gained from pre- and post-convention meetings to areas of responsibility.
• Estimate food, liquor, wine, and other beverage consumption in order to anticipate amounts to be purchased or requisitioned.
• Order and purchase equipment and supplies.
Maximizing Food and Beverage Revenue
• Reviews financial reports and statements to determine how Food and Beverage is performing against budget.
• Ensures cash control and liquor control policies are in place in food & beverage areas and followed by all related employees.
• Encourages calculated risk-taking to generate incremental revenue and deliver Savvy Service.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Creates an atmosphere in all food and beverage areas that meets or exceeds guest expectations.
• Reviews comment cards, guest satisfaction results and other data to identify areas of improvement.
• Strives to improve service performance.
Managing and Conducting Human Resource Activities
• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPs) and supports the Peer Review Process.
• Conducts annual performance appraisals with direct reports according to Standard Operating Procedures.
• Communicates and executes departmental and property emergency procedures.
• Hires food & beverage leadership team members who demonstrate strong functional expertise, creativity and entrepreneurial leadership to meet the business needs of the operation.
• Ensures new hires participate in the department's orientation program and receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
• Sets goals and expectations for direct reports using the performance review process and holds staff accountable for successful performance.
• Establishes guidelines so employees understand expectations and parameters.
• Ensures employees receive on-going training to understand guest expectations.
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 6 years experience in the food and beverage, culinary, event management, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Food Service Management, Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; 4 years experience in the food and beverage, culinary, event management, or related professional area.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Up-sale policy with attractive compensation.
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
CÔNG TY CỔ PHẦN THIẾT BỊ ĐIỆN PHƯỚC THẠNH - Với phương châm “ Chia sẻ lợi nhuận với khách hàng – Giữ chữ tín trong mọi hoàn cảnh”, đó là lý do dù trải qua hàng loạt những biến động của thị trường, nhưng Phước Thạnh vẫn luôn đứng vững và phát triển, khẳng định vị thế của mình trên thị trường phân phối của Việt Nam, giữ vững niềm tin trong tâm trí khách hàng và các đối tác.Ngay từ khi thành lập, chúng tôi luôn quan tâm và đặt lợi ích của Qúy khách hàng, Qúy đối tác lên hàng đầu bằng cách cung cấp những sản phẩm uy tín với chất lượng tốt nhất, đẳng cấp nhất từ nhãn hàng thiết bị điện hàng đầu của Nhật – Panasonic. Nhưng nhận thấy vậy vẫn chưa đủ, Phước Thạnh còn muốn mang lại cho khách hàng những sản phẩm chất lượng đảm bảo, giá cả phải chăng mà trên thị trường chưa đáp ứng được, đó cũng là lý do nanoco ra đời.Là thương hiệu riêng của Phước Thạnh, nanoco ( gọi tắt là Nano ) mang trên mình sứ mệnh luôn đồng hành với các đại lý trên mọi nẻo đường, mang lại các sản phẩm chất lượng đẳng cấp mà người tiêu dùng mong muốn, hỗ trợ các kiến thức chuyên ngành điện và tiếp bước trong chặn đường ngành xây dựng.Chúng tôi luôn chú trọng và đặt yếu tố chất lượng và sự an toàn lên hàng đầu. Do đó, Qúy đối tác, Qúy khách hàng hãy yên tâm và có thể tin tưởng tuyệt đối khi đến với nanoco.Với mạng lưới phân phối hơn 700 đại lý, những sản phẩm thiết bị điện mang thương hiệu Panasonic, nanoco đã có mặt trên khắp tỉnh thành Việt Nam.