Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
Operations Coordinator - Receptionist (Dist. 9 - Hcmc)
MY WAY
46 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
08/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
In charge of managing/controlling lobby and front desk areas of Milwaukee factory at Saigon High Tech Park, District 9, HCMC
Under Factory Operations Management Department Location: At lobby front desk of Milwaukee factory in Saigon High Tech Park
Shift rotation: Morning 6:30AM - 3:00PM
Afternoon 11:00AM - 7:30PM (From Monday to Saturday)
VISITOR ARRANGEMENT:
- Serve visitors by greeting, welcoming, and directing them appropriately.
- Notify relevant employees/departments when visitors arrive.
- Cooperate with security team to comply the process of factory entry registration for visitors. Follow security procedures, such as monitoring the logbook and issuing visitor badges by using visitor controlling systems to grant access for visitor cards.
- Control access door cards.
- Keep an eye on security and telecommunications systems of lobby and office
- Answer visitors' questions, calls, and emails, and provide them with the relevant information
- Support controlling and maintaining locker area for visitors
- Sign for deliveries and ensure all mails and packages delivered to company
ACCESS DOOR SYSTEM MONITORING FOR EMPLOYEE:
- Work on system to grant access for employees. Double check and cooperate with relevant departments to maintain the Matrix of access door for each level.
- Check and raise the issue related to access door system.
- Other tasks as appointed by department manager
In charge of managing/controlling lobby and front desk areas of Milwaukee factory at Saigon High Tech Park, District 9, HCMC
Under Factory Operations Management Department Location: At lobby front desk of Milwaukee factory in Saigon High Tech Park
Shift rotation: Morning 6:30AM - 3:00PM
Afternoon 11:00AM - 7:30PM (From Monday to Saturday)
VISITOR ARRANGEMENT:
- Serve visitors by greeting, welcoming, and directing them appropriately.
- Notify relevant employees/departments when visitors arrive.
- Cooperate with security team to comply the process of factory entry registration for visitors. Follow security procedures, such as monitoring the logbook and issuing visitor badges by using visitor controlling systems to grant access for visitor cards.
- Control access door cards.
- Keep an eye on security and telecommunications systems of lobby and office
- Answer visitors' questions, calls, and emails, and provide them with the relevant information
- Support controlling and maintaining locker area for visitors
- Sign for deliveries and ensure all mails and packages delivered to company
ACCESS DOOR SYSTEM MONITORING FOR EMPLOYEE:
- Work on system to grant access for employees. Double check and cooperate with relevant departments to maintain the Matrix of access door for each level.
- Check and raise the issue related to access door system.
- Other tasks as appointed by department manager
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
- College and above; Major in Business Administration, English, Chinese or other related subjects.
- Minimum 1 year in similar position.
- Be able to comfortably use English, Chinese is a plus; English: Verbal communication + Written
- Proficiency in MS Office (MS Excel, MS Word and MS PowerPoint, Outlook)
- Excellent time management skill, have ability to prioritize work
- Strong organizational skills especially multi-tasking
- Attention to details and problem-solving skills
- Helpful and friendly demeanor Ability to stay calm under pressure
- College and above; Major in Business Administration, English, Chinese or other related subjects.
- Minimum 1 year in similar position.
- Be able to comfortably use English, Chinese is a plus; English: Verbal communication + Written
- Proficiency in MS Office (MS Excel, MS Word and MS PowerPoint, Outlook)
- Excellent time management skill, have ability to prioritize work
- Strong organizational skills especially multi-tasking
- Attention to details and problem-solving skills
- Helpful and friendly demeanor Ability to stay calm under pressure
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
MY WAY
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 1, ngõ 163, phố Hoàng Ngân , Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
CÔNG TY CỔ PHẦN THỰC PHẨM VÀ DỊCH VỤ MY WAY được thành lập ngày 27 tháng 6 năm 2006 bởi những sáng lập viên hoạt động lâu năm trong lĩnh vực kinh doanh, điều hành ngành quản lý nhà hàng, khách sạn và giải trí. Cùng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, sáng tạo và đam mê, Công ty cổ phần thực phẩm và dịch vụ My Way đã gặt hái được nhiều thành tựu trong quá trình hoạt động của mình, hiện nay Công ty đang quản lý và điều hành chuỗi nhà hàng mang thương hiệu My Way với các thương hiệu nổi bật: Khách sạn My Way Hotel, Nhà hàng Chợ Quê, Chuỗi My Way Café & Restaurant, My Way New Journey
Những nghề phổ biến tại MY WAY
Bạn làm việc tại MY WAY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
MY WAY
Click để đánh giá