Mô tả công việc
Carry out check- in and check – out process.
Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
Perform other tasks as requested by Line Manager.
Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
Yêu cầu công việc
Graduated from college/university in related field
Proficient in English, fluent communication skills
Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
Able to work in shifts: Shift 1: 6am- 2pm, Shift 2: 2pm- 10pm, or Shift 3: 10pm- 6am (if required)
Quyền lợi
Clear growth and promoted opportunities
Outing trip
Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid- Autumn...
Compulsory SHUI upon full gross salary
Annual health check, Additional health insurance
13th- month salary, review 6- month KPI bonus (on business results)
Uniform, free parking
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:05:02
CÔNG TY CỔ PHẦN THỰC PHẨM VÀ DỊCH VỤ MY WAY được thành lập ngày 27 tháng 6 năm 2006 bởi những sáng lập viên hoạt động lâu năm trong lĩnh vực kinh doanh, điều hành ngành quản lý nhà hàng, khách sạn và giải trí. Cùng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, sáng tạo và đam mê, Công ty cổ phần thực phẩm và dịch vụ My Way đã gặt hái được nhiều thành tựu trong quá trình hoạt động của mình, hiện nay Công ty đang quản lý và điều hành chuỗi nhà hàng mang thương hiệu My Way với các thương hiệu nổi bật: Khách sạn My Way Hotel, Nhà hàng Chợ Quê, Chuỗi My Way Café & Restaurant, My Way New Journey