Mô tả công việc
The incumbent of this job is responsible for developing and implementing full-time agency development for attaining or exceeding all key performance indicators (KPI) and profitability objectives and department goals. Goals include generating agency channel targets New FYP, new recruits; increasing the number of core agents or producers; supporting profitability through quality measures. Develop and improve performance of agency force to achieve goals. Ensure agency force operational effectiveness to realize production and profitability goals.
1. Meet all the annual KPI's set for the roles of Center Director.
2. Planning and execution:
▪ Prepare weekly, monthly, quarterly and annual business plan for the area in charge
▪ Follow up by monitoring progress and results and taking appropriate counter measures
▪ Fosters effective teamwork
3. Relationships and communications:
▪ Build effective relationships both within internal and external departments
▪ Seek input from and maintain effective ongoing communication with others
▪ Manage conflict to ensure least disruption to organization
4. Others:
▪ Be respectful and trustworthy
▪ Be always caring and sympathetic
▪ Demonstrate a courtesy and professional appearance and manner
▪ Be able to handle agents' queries effectively
Yêu cầu công việc
- Good English in advantage (Writing & Speaking).
- Bachelor/College Degree preferably in Economics, Business Administration, Marketing, Insurance.
- At least 2 years’ experience working as sales supervisor preferably in insurance or foreign-invested financial companies.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: From 35.000.000 VND//Month.
- Monthly commission based on % of sales, monthly/quarterly/yearly BONUS.
- Allowances for work.
- Provided with an annual health care card (Medical examination and treatment benefits, hospitalization at all hospitals nationwide).
- Work in a modern, creative, inspiring office environment.
- Provide IPAD for work.
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THIẾU NHI MỚI chuyên gia về ngành giải trí của thiếu nhi tại Việt Nam, với các hoạt động kinh doanh khác nhau, bao gồm: trung tâm Giáo-Trí tiNiWorld, mô hình giải trí dành cho giới trẻ T CLB, phân phối đồ chơi trẻ em (Công ty đồ chơi Phương Nga), chuỗi cửa hàng bán lẻ (Toyland & Babyland).
* tiNi là hệ thống khu vui chơi theo mô hình Giáo-Trí dành cho thiếu nhi từ 2 đến 12 tuổi. Hiện tại, chuỗi thương hiệu trung tâm Giáo-Trí tiNi đã có 27 trung tâm tại Hà Nội, Hải Phòng, Hạ Long, Ninh Bình, Buôn Ma Thuột, Cần Thơ, An Giang, Đồng Nai và Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Là một công ty có phong cách sống tích hợp, tập trung vào việc đưa “niềm vui & nụ cười” đến các khách hàng trẻ em ở khắp mọi nơi, chúng tôi cung cấp một môi trường làm việc năng động được tạo nên bởi các chuyên gia trẻ tuổi, và được thúc đẩy bởi sự sáng tạo, đổi mới và đưa ra các sản phẩm đầy cảm hứng.