Mô tả công việc
- Offer a consistently warm, professional welcome and farewell to guests and clients on their arrival at and departure from the catering area, maintaining impeccable posture and presentation at all times.
- Help the Hostess or Bar Manager to seat clients at their assigned table. Greet clients politely and tell them one's name, informing them that you will be in charge of serving them.
- Depending on the type of service, provide menus, take orders and serve clients drinks, etc., following established procedures and standards of quality at all times. Service must be done quickly and quietly, taking care to interject only at opportune moments.
- Take drinks orders accurately, checking requests with clients to prevent confusion. Offer specialities and a wine service, and make drink suggestions to increase sales.
- Give orders to the bar for preparation, communicating with the bar assistant to ensure timely and efficient service.
- Continually and discreetly observe clients during service to measure their degree of satisfaction, and take any necessary actions to anticipate their desires or correct any faults.
- Serve drinks as soon as they are ready. Any drinks that are not to the client's satisfaction should be removed immediately. If it is a simple matter, return the drink to the bar. If it is a more important issue, inform the supervisor immediately.
- Take care when carrying prepared orders to avoid accidents and to meet safety standards at al times.
- Have the bill ready when requested and strictly follow set procedures for collecting payment for bar bills, depending on the method of payment. One must earn a tip – one never requests it.
- When clients make to leave, and if time permits it, pull back their chairs and say goodbye thanking them for their visit, inviting them to return.
Quyền lợi được hưởng
- Alowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals and families;
- Weekly off-days of two days;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Provided with 3 meals a day and have a shuttle when going to work;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
Education: High school or equivalent education preferred.
Experience: 1 -2 years in resort of similar size
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THIẾU NHI MỚI chuyên gia về ngành giải trí của thiếu nhi tại Việt Nam, với các hoạt động kinh doanh khác nhau, bao gồm: trung tâm Giáo-Trí tiNiWorld, mô hình giải trí dành cho giới trẻ T CLB, phân phối đồ chơi trẻ em (Công ty đồ chơi Phương Nga), chuỗi cửa hàng bán lẻ (Toyland & Babyland).
* tiNi là hệ thống khu vui chơi theo mô hình Giáo-Trí dành cho thiếu nhi từ 2 đến 12 tuổi. Hiện tại, chuỗi thương hiệu trung tâm Giáo-Trí tiNi đã có 27 trung tâm tại Hà Nội, Hải Phòng, Hạ Long, Ninh Bình, Buôn Ma Thuột, Cần Thơ, An Giang, Đồng Nai và Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Là một công ty có phong cách sống tích hợp, tập trung vào việc đưa “niềm vui & nụ cười” đến các khách hàng trẻ em ở khắp mọi nơi, chúng tôi cung cấp một môi trường làm việc năng động được tạo nên bởi các chuyên gia trẻ tuổi, và được thúc đẩy bởi sự sáng tạo, đổi mới và đưa ra các sản phẩm đầy cảm hứng.