Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Plan & implement all E-commerce Digital Marketing activities.
- Effective budget allocation, quotation evaluation, and control of digital strategic direction.
- Work directly with multiple Brands Marketing/Product Manager of ACFC to deploy marketing campaign monthly and follow up campaign performance.
- Implement CRM system, build dashboard, in depth data analysis to track marketing performance, enhance ROI and conversion rate.
- Manage, operate and keep track of interactions/traffic on Homepage of E-com websites, Facebook, Blog, Forum etc…
- Promote content on social media.
- Plan and conduct Email marketing and Mobile marketing activities.
- Manage the rank of keywords, SEO activities, Google Adwords and other kinds of Ads.
- Plan and conduct marketing campaigns and interactive activities on Digital Marketing channels.
- Exchange and interact with target customers on social media channels daily.
- Update new trends in social media marketing to improve work efficiency.
- Take charge of recruitment, training, management and skills training for Digital Marketing Team.
- Others task from E-com Manager/Director's request.
Yêu Cầu Công Việc
- BA in Marketing, digital marketing or others related.
- At least 3 years of experiences in e-commerce, digital marketing with a variety of digital platforms
- Good understanding and hands-on experience in fashion retail is preferrable.
- Understanding of order management/customer fulfilment in an e-commerce context.
- Work skills and customer negotiation.
- Time management skills, job management skills, problem solving skills.
- Fluent in both spoken and written English.
- Strong presentation skills with MS Office especially Word, Excel, PowerPoint
- Passion in the career, can-do spirit, cross-functional communication, presentation skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Cơ hội huấn luyện: Opportunities to be promoted in long-run career path at ACFC.
- Độ tuổi: 27 - 40
- Thời gian làm việc: Flexible from Monday to Friday
- Đồng nghiệp: Professional workplace with pleasing colleagues
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THIẾU NHI MỚI chuyên gia về ngành giải trí của thiếu nhi tại Việt Nam, với các hoạt động kinh doanh khác nhau, bao gồm: trung tâm Giáo-Trí tiNiWorld, mô hình giải trí dành cho giới trẻ T CLB, phân phối đồ chơi trẻ em (Công ty đồ chơi Phương Nga), chuỗi cửa hàng bán lẻ (Toyland & Babyland).
* tiNi là hệ thống khu vui chơi theo mô hình Giáo-Trí dành cho thiếu nhi từ 2 đến 12 tuổi. Hiện tại, chuỗi thương hiệu trung tâm Giáo-Trí tiNi đã có 27 trung tâm tại Hà Nội, Hải Phòng, Hạ Long, Ninh Bình, Buôn Ma Thuột, Cần Thơ, An Giang, Đồng Nai và Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Là một công ty có phong cách sống tích hợp, tập trung vào việc đưa “niềm vui & nụ cười” đến các khách hàng trẻ em ở khắp mọi nơi, chúng tôi cung cấp một môi trường làm việc năng động được tạo nên bởi các chuyên gia trẻ tuổi, và được thúc đẩy bởi sự sáng tạo, đổi mới và đưa ra các sản phẩm đầy cảm hứng.