Job description
- Plan to introduce the company's delivery services to new consumers and gain KPIs for building new client groups, as well as providing customer support to existing customers.
- Conduct a market survey, look for customers, prepare quotes and contracts, and submit them to the Sales Manager for approval of the negotiations results.
- Customer care after sales service, area in charge.
- Coordinate with the Head of Sales Department in developing individual and team revenue implementation plans.
Job requirements
- Graduated college and university, preferably majoring in Economics, Logistics, Export and Import,...
- At least 1 year of experience in Sales, Telesales, Consulting positions at express delivery companies
- Have sales abilities, service consulting, good communication skills,...
- Skills in persuasion, negotiation, business planning and a clear understanding of sales targets.
- Ability to grasp the market and learn quickly
Policy
- Income: 10 - 20 million ++ (Basic salary + KPIs bonus) + Commission (New customers + Old customers)
- Quarterly and annual bonuses, full 13th month salary, award for Best Seller
- Participate in professional training programs in the field of logistics and Sales skills.
- Work with good managers and leaders with extensive experience in the industry.
- Dynamic, youthful, proactive working environment.
- There are numerous chances for training and promotion to Sales Team Leader positions (evaluation from 6 months - 1 year)
- Participate in social insurance, health insurance, unemployment insurance.
- Other policies: Leave, Holidays, Tet,... According to the provisions of the Law
Được thành lập vào năm 2009, hoạt động kinh doanh trên 3 lĩnh vực chính là Phân phối, Xuất Nhập khẩu và Đầu tư.
Với định hướng phát triển chủ đạo là xuất nhập khẩu và phân phối các mặt hàng tiêu dùng, chúng tôi còn là doanh nghiệp đi đầu trong việc phân phối vật liệu xây dựng và các sản phẩm công nghiệp khác. IMEXCO đã xây dựng nên thương hiệu của mình nhờ mạng lưới phân phối trải rộng khắp phạm vi cả nước và luôn phát triển không ngừng và trở thành nhà phân phối độc quyền trong khu vực, cũng như trở thành đối tác chiến lược của các nước trên thế giới nói chung và khu vực Đông Nam Á nói riêng.