Mô tả công việc
- Assists in drawing up the Sales plan annually with the Director of Business Development.
- Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
- Manages Sales rank and file system.
- Collects and follows up on Sales weekly, monthly sales call plan to be submit to Director of Business Development.
- Records the statistics of Sales manpower.
- Submits production reports on for Director of Business Development for monthly operation report.
- Makes sure that working station is well managed, neat and tidy with managed rank and file.
Quyền lợi được hưởng
Candidates will be provided with job details during interview.
Yêu cầu công việc
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving and organizational abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills both in English and Vietnamese.
Yêu cầu hồ sơ
- Please send your application by online, email Thuydung.NGUYEN(acòng)accor.com or direct to
Tên liên hệ: HR Deparment
Địa chỉ: 36 Bạch Đằng, Quận Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam
Công ty CP Thương mại và Đầu tư 3T được thành lập năm 2008, hoạt động trong lĩnh vực thẩm mỹ. Công ty là đơn vị thành viên của Tập đoàn y tế và khách sạn Mega (Mega Corporation) - Hàn Quốc. Công ty hiện sở hữu nhiều cơ sở thẩm mỹ viện cao cấp tại Hà Nội và Thành phố Hồ Chí Minh và đang vươn tới mục tiêu trở thành một trong số các tập đoàn cung cấp Giải pháp chăm sóc Sức khoẻ và Sắc đẹp hàng đầu Châu Á.
Tại 3T, chúng tôi luôn cho rằng con người là nguồn lực quý giá nhất. Vì thế, 3T luôn tạo mọi điều kiện thuận lợi nhất để mỗi cá nhân có thể phát huy hết tiềm năng của mình bằng cách khuyến khích bạn học hỏi thêm và tin tưởng giao phó những trọng trách cao hơn, phù hợp với khả năng và kinh nghiệm mà bạn có thể đảm trách.