Mô tả công việc
Scope of work
This role will be responsible for:
• Admin jobs: Welcoming visitors; Support visitors & travelers with visa, air ticket, hotel booking; IN/OUT documents; Stationery & Pantry inventory; Some design & printing work; Make purchase/payment request;
• HR jobs: involve in worker recruitment process, welcome candidates
• Other tasks: Events, Anniversaries, gift delivery, meeting room, graphic design, ect...
Essential Functions and responsibilities:
• Making visa for all company employees going on business and visa for foreigners to Vietnam.
• Booking tickets for all company employees going on business and support to book tickets for visitors when required.
• Making and sending the Visitor List to All Manager every week and prepare all facilities to welcome the visitors well (shoes, access cards,...)
• Booking Hotel for Visitors in and employees going on business abroad.
• Collect all stationery PRs from all Departments, sending to Purchasing Department to order. And implement to deliver to all Department to ensure to meet the production requirement on time.
• Booking to make business cards for all company Employees, and tax code card, envelope
• Booking lunch for visitors, and co-ordinate the Event group to prepare for the events when have.
• Receiving and sending all couriers in and out company.
• Making payment requests relating to all contract implementation as Visa, Hotel, tickets, coffee etc.
• Controlling the pantries facilities (coffee, milk, tea, sugar,...) and make sure to have full equipment for Guest and Offices.
• Manage the interview record database for Operator and support the HR Executive in recording the interview reports and send the interview result to all candidates.
• Updating the candidate profiles everyday and assisting in recruitment when have.
• Assisting HRM and HR Department in some tasks relating to HR when required.
Yêu cầu công việc
Experience: 3 year - experience in same position
Education: University Degree (or equivalent)
Competencies:
• Skills : Good computer skills (Excel, word, PowerPoint)
• Personality : Good communicator, Assertive, Drive, Fair, Patient, Responsible
• Must adopt a practical approach towards work
• Must be methodical
• High level of problem solving skills
• Fluent English (listening, speaking, writing)
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary
Apartment
Free Lunch
Other
Professional working environment
Công ty cổ phần thương mại Việt Hồng, tiền thân là doanh nghiệp tư nhân Việt Hồng được thành lập và hoạt động từ năm 1991, hoạt động trong lĩnh vực: cung cấp lắp đặt các sản phẩm nhôm thanh caocấp, khung nhôm cửa kính, hệ thống cửa tự động, tấm ốp hợp kim, tấm ốp nhôm Alucobond, cung cấp lắp đặt sản phẩm cửa cuốn San Yuan Hi!DOOR Đài Loan, cung cấp các linh phụ kiện cửa nhôm kính và cửa cuốn, sản xuất các sản phẩm kính hộp cách âm cách nhiệt trên dây chuyền hiện đại được nhập khẩu từ Châu Âu…, Công ty đã tham gia thi công và hoàn thành nhiều công trình xây dựng dân dụng, công nghiệp, hạ tầng kỹ thuật, …. trong phạm vi cả nước và đã được các đối tác đánh giá cao.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHXH, BHTN và BHYT theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Party
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Tập đoàn Việt Hồng thành lập vào ngày 15 tháng 3 năm 1993, tiền thân là Công ty TNHH Việt Hồng. Trong quá trình phát triển cùng nền kinh tế, Việt Hồng chính thức đổi tên thành Công ty Cổ phần Tập đoàn Việt Hồng (VHG JSC) vào năm 2021. Từ ngày đầu thành lập, VHG tiên phong trong lĩnh vực tiếp thị và phân phối thiết bị nhiếp ảnh, kỹ thuật số, và KODAK là thương hiệu độc quyền đầu tiên tại Việt Nam.
Mission
Đất nước ta đang trên đà phát triển, với những thành tựu to lớn về mọi mặt Kinh tế - Xã hội mở ra những vận hội mới. Việt hồng không ngừng vận động, tìm tòi mở ra những hướng đi mới. Từ doanh nghiệp chủ yếu hoạt động trong lĩnh vực cung cấp lắp đặt các sản phẩm nhôm kính của các đối tác nước ngoài, Công ty đã mạnh dạn đầu tư nhập khẩu dây truyền sản xuất hiện đại từ Châu Âu chủ động sản xuất , đem lại doanh thu và lợi nhuận tăng trưởng cao …