Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Cooperating with external consultant to roll out KSOX project: coordinate with other teams/departments involving with this project; review the requirement and provide the required document, sample and walkthrough; review the summary of process description, flowcharts and validate with relevant team/department in the company.
- Responsibility 2: Understanding the entity level control and process level control throughout company; validate and launch the internal control process/ flowchart implied by groups into company. Guiding the relevant team/department in the company in applying these control processes.
-
Responsibility 3: Performing the process level assessment periodically; Identify control deficiencies and make recommendations to improve the efficiency of control design and the control operational effectiveness. Following up strictly with the relevant departments on the control improvements and/or remediation
-
Responsibility 4: Providing expert technical, business, and analytical support to execute compliance activity for KSOX, including driving project plan and maintaining key control testing and audit procedures for related departments. Support relevant departments on responding to external auditor ICFR periodically.
-
Responsibility 5: Do other allocation task assigned by ICFR Senior Manager and Finance Director related to ICFR work
Yêu Cầu Công Việc
Academic Level: Bachelor or higher degree is plus
Major: Finance, Accounting, Auditing
Qualifications/specialize: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Public Accountant (CPA), The Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), and/or Certified Information System Auditor (CISA) is plus.
Expertise:
- Knowledge of audit practices, tools, techniques, concepts, and trends;
- Overall knowledge of IT control environment and financial reporting system.
- Understanding the field of operation of Company;
- Knowledge of accounting, arising economic operations, regulations and working principles in accounting positions.
Necessary skills:
- Advanced skillful using office tools and system (Word, PowerPoint, Excel, SAP…);
- Effectively organize and manage work, completing tasks by deadlines;
- Strong problem-solving skills, time management skill;
- Ability to work effectively with a wide variety of people in individual and group settings.
Other requirements:
- Can work well under high pressure;
- Ready to work overtime and business travel (if any);
- Ability to work in groups;
- Strong written and verbal communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.
Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2004
Mission
Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.